Thailand billetter ?
Fra : Per Emborg

Dato : 02-10-03 17:14

Er her nogen der kender til et Bureau der kun sælger flyturen og til lidt
rimelige priser

Jeg kan ikke finde nogen billeter til under 7500 kr for perioden 20/12 +
05/01

Hmmm er jeg bare for nærrig

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : kim isaksen

Dato : 02-10-03 17:28

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> Er her nogen der kender til et Bureau der kun sælger flyturen og til lidt
> rimelige priser

prøv www.jysk-rejsebureau.dk

Jeg har snakket med dem i dag og det koster 4000 for en dk-bangkok retur.!

/iM

Fra : Anette

Dato : 02-10-03 17:27

"kim isaksen" <lysalf@hippie.dk.private.me> skrev ..

> prøv www.jysk-rejsebureau.dk
>
> Jeg har snakket med dem i dag og det koster 4000 for en dk-bangkok retur.!
>
> /iM

Til jul???

Anette

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-10-03 17:46

[...]

FDM Travel Odense: KLM 4755Kr over Amsterdam med 4 timers ventetid begge
veje
MvH Steen

Fra : Per Emborg

Dato : 02-10-03 17:58

Ju hu Steen jeg håbede at du mit indlæg :)) Jeg ved du er tit derovre
Har du nogen Tlf nummer og navne du plejer at snakke med

Fra : Ann

Dato : 02-10-03 19:13

"Per Emborg" skrev i en meddelelse:

> [...]
Snip

Hej Per

Prøv at gå ind på www.klm.dk de har helt vildt billige billetter, men de
skal dog bookes inden den 13-10. Jeg har lige købt en returbillet til
Singapore (fra Billund) for 4275,- inkl. skatter.

En hurtig søgning på deres side gav en pris på 3900,- til Bangkok + skatter.

Mvh
Ann

Fra : Per Emborg

Dato : 02-10-03 21:37

Hmmmm alt udsolgt hvis du ikke lige vil på business class til 25000 mellem
den 15/12 og 1/1

Fra : kim isaksen

Dato : 02-10-03 22:16

"Ann" <ann_nospam_jensen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Singapore (fra Billund) for 4275,- inkl. skatter.
>
> En hurtig søgning på deres side gav en pris på 3900,- til Bangkok +

Rigtigt godt tip der.! Takker mange gange.

mvh Kim Isaksen

Fra : John Smidt

Dato : 02-10-03 22:32

Priserne på flybilletter - Rutefly stiger den 10 dec til 10 jan , og der er
udsolgt på ALLE rutefly ugen før jul og ingen hjemrejsepladser før efter 15
jan 2004.
priserne til 4000 kr. er i sept - og kommer først igen til april - maj 2004.
Normal ruteflypris i perioden 10/12 -10/1 - på biligst klasse med SAS og
THAI Airways retur er 8500 - 10000 , og de har været udsolgt siden
slutninges af August. JUl i THAILAND bestiles i Januar.

hilsen EN FLYBOOKER.

Fra : B. Lind

Dato : 03-10-03 09:51

Gider du bevæge din krop over på den anden side = (sverige), så finder du
let flybilletter til f.eks. phuket til omkring 4000,- Dkr

check http://se.pricerunner.com/TravelCal.jsp

Mvh B.L

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 03-10-03 13:45

Du skal husket at han skal rejse i juleferien og det er meget svært at få en
billet på økonomi og som en anden skrev koster en businessbillet ca 25000 kr
retur

mvh

Mads Vestergaard

Fra : B. Lind

Dato : 03-10-03 16:57

Lavede lige en hurtig søgning på pricerunner.com og fandt en pris på 6900
svenske kr. = 5693,- dkr. tur retur til phuket d. 16 dec. Rejser du først d.
24 dec. stiger prisen til 10710,- svenske kr = 8800 dkr.

Mvh B.Lind - skanderborg - denmark

Fra : Per Emborg

Dato : 03-10-03 17:18

Ja alt er udsolgt alle steder , og jeg vil da bare sige tak for hjælpen

--
Per Emborg
Også i Skanderborg

Fra : John Smidt

Dato : 04-10-03 16:30

Det kan godt være at man på pricerunner og andre lignene sider kan finde ud
af at billet koster 5000 eller 7500 MEN pladserne er der bare ikke , den
fortæller bare at biligste billet i perioden koster det , men du kan jo
prøve at købe den som Per Emborg har prøvet ,UDSOLGT.
Julerejser til THAILAND køber man i Januar.

Du kan komme med SAS den 6-7 dec og hjem igen 28-29-30 dec på en 30 dages
bill for omkring 7500,-

En Flybooker

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-10-03 08:18

"B. Lind" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
Gider du bevæge din krop over på den anden side = (sverige), så finder du
let flybilletter til f.eks. phuket til omkring 4000,- Dkr

check http://se.pricerunner.com/TravelCal.jsp

Mvh B.L

Ja alle tiders med 7 timer ventetid i Moskva og 13 timer hjem
Der er bare så dejligt i Moskow
MvH Steen