E-Mail
webnoob 5265
fjerne addresse fra uønsket mail så den ry~
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-10-03 16:53

jeg ved ikke hvordan men på en eller anden måde er der havnet en i uønsket
mail som ønsket mail! hvordan gør jeg sådan at mailen havner i inbox og ikke
i uønsket mail?

I dk.edb.internet.softvare.mail+news.outlook-express havde de mere travlt
med at fortælle mig at det var den forkerte gruppe end at hjælpe mig... er
det her den rigtige gruppe? hvis ikke... hvor skal jeg så spørge?

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-10-03 18:20

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev :

>jeg ved ikke hvordan men på en eller anden måde er der havnet en i uønsket
>mail som ønsket mail! hvordan gør jeg sådan at mailen havner i inbox og ikke
>i uønsket mail?

Hvilket mailprogram?

Det er da det mindste du kan fortælle, hvis du vil have hjælp.
--
Knud

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-10-03 18:24

he he det kan du nok have ret i! det er Outlook ikke outlook express!