Meget gravid hunmis...
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 02-10-03 11:24

Tequila skal snart føde. Hun er kæmpestor og jeg er ret spændt på at se de
små missebørn :0)
MEN! Det eneste sted hun tager på er på maven. Udover det er hun så
forfærdelig tynd...
Hun får alt hvad hun kan spise så det undrer mig meget!
Ved godt at killingerne tager meget næring, men hvorfor kan hun ikke tage
på?

Hun får tun i vand, rejer, dåsemad med bla sardiner i og så det alm dåsemad.
Hun har tørfoder stående døgnet rundt. Hun får leverpostej, hakket oksekød,
makrel osv.
Der er intet der hjælper....
Er lidt nervøs for hende, om hun kan klare at få killingerne eller om det
vil tære for meget på hende.

Gode råd modtages med kyshånd

Hilsen Betina

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-10-03 11:41

"Betina von Ahnen Thygesen" <betina@deskstar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er intet der hjælper....
> Er lidt nervøs for hende, om hun kan klare at få killingerne eller om det

Hej Betina
Tillykke med din kommende mormis. For det første kan en gravid mormis godt
se lidt tynd ud da maven tynger huden ned. Men hviket tørfoder giver du
hende? Hun skal nok have killingetørfoder af en god kvalitet på nuværende
tidspunkt. Prøv at give lidt mindre af alt det andet, så du er sikker på at
hun får noget af det værdifulde killingetørfoder.
Hilsen og held og lykke med killingerne!
Vibeke

---

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 02-10-03 13:21

> [...]
at
> hun får noget af det værdifulde killingetørfoder.
> Hilsen og held og lykke med killingerne!

Hej Vibeke

Takker :0)

Hun får RC Outdoor.
Hun er en meget lille og tynd kat i forvejen men de killinger ser ud til at
at atge det hele nu....
Men vil prøve killingefoderet.

Det andet hun får at spise troede jeg ville gøre hende og killingerne godt.
Må hun så kun få tørfoderet eller må hun godt få lidt af det andet samtidig
med?

Hilsen Betina

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-10-03 14:04

> [...]
godt.
> Må hun så kun få tørfoderet eller må hun godt få lidt af det andet

Hej
Af de ting du nævner er det, så vidt jeg kan se, kun makrellen, der feder.
Hvis du vil give hende andet end tørfoderet, så kan du også få
killingedåsemad. Lidt fløde vil også give lidt på sidebenene. Problemet er
hvis du giver for meget "hyggefoder" som ikke rigtigt giver hende noget,
spiser hun måske for lidt af det som hun burde spise.
Hilsen Vibeke

---