Forespørgsel på en T68i
Fra : Anders Forst

Dato : 02-10-03 05:25

Hej gruppe.

En af mine venner vil gerne have en forespørgsel på en S/E T68i.
Han har ikke internet, og hans reserve mobilos er gået i stykker.
Den var oprindeligt købt uden abb. men simlåst til Sonofon, som
imellemtiden er blevet fjernet (af undertegnede). Han har været en
TDC butik for at høre priser ang. en T68i, og de sagde at den
kostede ca. 2200,- (uden abb. og ingen simlås).

Han har sagt til mig at den er ca. 3 uger gammel !!!

Hvad kn man tillade sig at tage for sådan en fætter, ved at den lige
er steget i pris med ca. 200,-

Han vil gerne sælge den, hvis han kan få den rigtige pris...
Han regner med at skulle få et sted mellem 1200 og 1500,-

Send evt. svar til min alm. mail konto !!!
MVH
Anders

Fra : sko12345

Dato : 02-10-03 09:07

"Anders Forst" skrev d. 02-10-03 05:25 dette indlæg :
> [...]
> Han regner med at skulle få et sted mellem 1200 og 1500,-
>
> Send evt. svar til min alm. mail konto !!!

Tja. På www.monatel.dk kan du købe en ny, uden abonnement og såvit jeg
kan se uden sim-lås til 1499 + forsendelse og ekspedition. Så er det op
til dig, hvor meget kræmmer du er, for du burde kunne presse prisen lidt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Forst

Dato : 02-10-03 09:31

Så er prisen ikke skudt helt ved siden af.
Har sendt en mail til Monatel ang. simlås..

Anders