Strømforsyning søges
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 01-10-03 21:53

OT, ved jeg, men har lige lånt et biiligt keyboard til at øve lidt musik
på. Det kan enten køre på ... 8 stk. D-batterier ... eller 12 V DC
input. Til dette mangler jeg en transformer med alm. rundt stik.

Har du en sådan, er jeg meget intr. - også uanset stikkets form. Havde
selv en 10,6 V; 1,32 A fra en HP DeskWriter, men det var åbenbart for
lidt.

Skal helst være meget snart, dvs. i denne uge.

TIA
Jens

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-10-03 23:34

In dk.edb.mac, Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> [...]

> Har du en sådan, er jeg meget intr. - også uanset stikkets form. Havde
> selv en 10,6 V; 1,32 A fra en HP DeskWriter, men det var åbenbart for

Hvis du bor i KBH kan du tage ind til Brinck Elektronik på
Frederiskborggade, de har sådan nogle fætre til rimelige penge mener
jeg.

"When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-10-03 18:54

voss@null.dk (Jonas Voss) writes:

> Hvis du bor i KBH kan du tage ind til Brinck Elektronik på
> Frederiskborggade, de har sådan nogle fætre til rimelige penge mener
> jeg.

Tror du de har noget, som tør stikke i en PowerBook (Model "Pismo",
G3).

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 08-10-03 17:28

In dk.edb.mac, Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Tror du de har noget, som tør stikke i en PowerBook (Model "Pismo",
> G3).

Mmm, jeg tvivler. Skal pismoen ikke have sådan et specielt Apple-stik,
ligesom de andre PBs?

"Bistromathics,' he said, 'the most powerful computational force
known to parascience."

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-10-03 19:50

voss@null.dk (Jonas Voss) writes:

> Mmm, jeg tvivler. Skal pismoen ikke have sådan et specielt
> Apple-stik, ligesom de andre PBs?

Jo og sådan et har jeg i min defekte strømforsyning. Fåkking pis lort,
jeg _hader_ virkelig Apples yoyo-strømforsyning. Tror jeg har smadret
tre og er på min fjerde nu. Det må være noget af de mest skodne
lorte-hardware i dette årtusinde (og pardon me espanol).

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 08-10-03 17:41

> [...]

> lidt.
>
> Skal helst være meget snart, dvs. i denne uge.

Øh....forstår det ikke rigtigt - skal det være til en powerbook?
Hvis det skal har jeg en ældre sag - den grå.....?
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 09-10-03 02:18

Morten Lind wrote:

> Øh....forstår det ikke rigtigt - skal det være til en powerbook?
> Hvis det skal har jeg en ældre sag - den grå.....?
> M.

Til de som har en ældre PB. se her:
http://exchange.info.apple.com/exchange/index.html?country=dk&lang=da

--