Radio til N6100?
Fra : myname@myname.dk

Dato : 01-10-03 21:39

Er HS-2R-radioen til 3300/6100 kommet ud på det danske marked? Hvis ja -
hvor kan den købes, og hvad er prisen?

Fra : myname@myname.dk

Dato : 01-10-03 21:43

<myname@myname.dk> wrote in message
> Er HS-2R-radioen til 3300/6100 kommet ud på det danske marked? Hvis ja -
> hvor kan den købes, og hvad er prisen?

Der skulle selvfølgelig stå 3100/6100...

Fra : JMo.

Dato : 01-10-03 22:29

<myname@myname.dk> wrote in news:3f7b3b07$0$97180
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Er HS-2R-radioen til 3300/6100 kommet ud på det danske marked? Hvis ja -
> hvor kan den købes, og hvad er prisen?

- ja
- ved ikke hvem der er lagerførende
- burde svjh. kunne fås for under 500,-

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 02-10-03 06:52

Hvilken form for radio er det? Sammenlignet med radioen til 6610....

Fra : myname@myname.dk

Dato : 02-10-03 13:47

Det er den her:
http://www.nokia-online-shop.de/cgi-bin/nokia.storefront/3f7c1d7b05a173fd271
9d9454b04067b/Product/View/200020724

Fra : Christian

Dato : 02-10-03 10:38

<myname@myname.dk> skrev i en meddelelse
> Er HS-2R-radioen til 3300/6100 kommet ud på det danske marked? Hvis ja -
> hvor kan den købes, og hvad er prisen?

Kr. 349,- i Sonofon butikken

Chr

Fra : myname@myname.dk

Dato : 02-10-03 13:48

Kan den ikke fås billigere? I Tyskland koster den EUR 31,5, hvilket omregnet
er under 100 kr lavere end den pris, du nævner.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-10-03 17:22

> Er HS-2R-radioen til 3300/6100 kommet ud på det danske marked? Hvis ja -
> hvor kan den købes, og hvad er prisen?

Ja det er den. Har haft den i et par uger nu.

Ved ikke om min er defekt. Men den er utroligt ringe. Det kniber med at
kunne høre noget tydeligt overhovedet i den. Mister signal hele tiden,
skratter osv. Det værste lort rent ud sagt.

Ved ikke hvordan kvaliteten er fx i 6610 med den indbyggede radio?

Fra : JMo.

Dato : 05-10-03 18:52

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in news:blpgef$329$1
@sunsite.dk:

> [...]
> kunne høre noget tydeligt overhovedet i den. Mister signal hele tiden,
> skratter osv. Det værste lort rent ud sagt.

Det stemmer meget godt overens med hvad jeg har hørt om den. Har dog ikke
prøvet den selv.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-10-03 19:09

> Det stemmer meget godt overens med hvad jeg har hørt om den. Har dog
> ikke prøvet den selv.

Trist. Jeg kan _ikke_ anbefale at købe den.