Handelspriser på ejendomme
Fra : Jesper Leth

Dato : 01-10-03 16:11

Er der nogen som er bekendt med hvor man kan slå op hvad huse har været
handlet til ? Jeg har set det i aviser men har ikke kunnet finde
informationen på nettet!

Mvh
Jesper Leth

Fra : Carsten

Dato : 01-10-03 17:59

"Jesper Leth" <jesperleth@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som er bekendt med hvor man kan slå op hvad huse har været
> handlet til ? Jeg har set det i aviser men har ikke kunnet finde
> informationen på nettet!

www.nettidende.dk

tingbladet giver dig svar også på indestående lån

Fra : Jesper Leth

Dato : 02-10-03 18:27

Hej
Tak for hjælpen. Jeg fandt faktisk nogle priser - under "Skøder og
lignende" - man skal søge f.eks på adresse. Desværre er der mange hvor
prisen ikke oplyses. Jeg ledte efter hvad ejendomme hvor der har været
tvangsauktion var blevet solgt til, men finder ikke ret mange af dem ? Er
der nogen der ved hvorfor ?

Med venlig hilsen
Jesper Leth

Fra : Du.nk.

Dato : 02-10-03 18:30

> [...]
> prisen ikke oplyses. Jeg ledte efter hvad ejendomme hvor der har været
> tvangsauktion var blevet solgt til, men finder ikke ret mange af dem ? Er

Måske fordi sådanne udgør en forsvindende lille del af markedet.

Venlig hilsen
Dunk

Fra : Carsten

Dato : 02-10-03 19:29

> [...]
> prisen ikke oplyses. Jeg ledte efter hvad ejendomme hvor der har været
> tvangsauktion var blevet solgt til, men finder ikke ret mange af dem ? Er

http://www.tvangsauktioner.dk/

Gir dig svaret måske

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-10-03 17:15

Jesper Leth wrote:

> Er der nogen som er bekendt med hvor man kan slå op hvad huse har været
> handlet til ? Jeg har set det i aviser men har ikke kunnet finde
> informationen på nettet!

Hmm, hvor.

Det er alene den offentlige ejendomsværdi der annonceres, ellers har
advokaten glemt noget..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.