Air - Don't be light og en film ?
Fra : Thomas

Dato : 01-10-03 14:47

Hej

Jeg håber at I kan være med til at opklare et mysterie ? En ven og jeg mener
at nummeret Don't be light, af den franske gruppe Air, har været brugt i en
film - men hvilken ? Det er det stykke af sangen som kommer 4-5 sek inde i
sangen og varer til omkring 25-26 sek inde i sangen.

Tak

Thomas

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-10-03 15:57

Således skrev "Thomas" <thomas.autzen@(remove)mail.dk> i
dk.kultur.musik Wed, 1 Oct 2003 15:46:54 +0200:

> [...]
>film - men hvilken ? Det er det stykke af sangen som kommer 4-5 sek inde i
>sangen og varer til omkring 25-26 sek inde i sangen.

Jean-Benoît Dunckel er listet med 2 film på IMDB

<http://uk.imdb.com/name/nm0242155/>

Knud
--
Non curo. Si metrum non habet, non est poema