GGRRRRR...Telmore
Fra : jec

Dato : 01-10-03 10:38

Nu har jeg lige afmeldt GPRS hos Telmore fordi jeg ikke gad at betale 40 kr.
i abonnement pr. måned. Og så får jeg lige en mail med at de fjerner
abonnementet, fedt tænker jeg så, men læser så vider at det nu koster 100
kr. at tilmelde sig den service, som jeg afmeldte for to dage siden.

Det var dog lige godt det mest udspekuleret jeg længe har set. Efter
formentlig en masse har afmeldt GPRS inden gratis perioden udløber, så
halvere de prisen og fjerner abonnementet, men fortæller det først bagefter
gratisperioden, så de lige kan score 100 kr. på alle dem der vil tilmelde
sig igen.

Et stort minus i Telmores street credibility fra mig.

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 01-10-03 10:42

hahahah

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 01-10-03 10:47

"jec" <jesper@fastermail.com> wrote in
> fjerner abonnementet, fedt tænker jeg så, men læser så vider at det nu
> koster 100 kr. at tilmelde sig den service, som jeg afmeldte for to
> dage siden.

Først fra midnat. Du kan nå det endnu.

> Det var dog lige godt det mest udspekuleret jeg længe har set.

Er der egentlig nogen her der seriøst tror dette har været planen de sidste
tre måneder (som i øvrigt har været gratis for dig)? Jeg tror ikke du skal
regne med der er nogen konspiration her.

Carsten Sørensen

Fra : jec

Dato : 01-10-03 10:56

"Carsten Sørensen" <45uln7802@sneakemail.com> wrote in message

> Først fra midnat. Du kan nå det endnu.

Er du sikker på det?

> [...]
> tre måneder (som i øvrigt har været gratis for dig)? Jeg tror ikke du skal
> regne med der er nogen konspiration her.

Tror ikke det har været planen fra starten, men hvorfor kom de ikke med den
udmelding for en uge siden fx.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 10:51

jec skrev:

> [...]
>abonnementet, fedt tænker jeg så, men læser så vider at det nu koster 100
>kr. at tilmelde sig den service, som jeg afmeldte for to dage siden.

Abonnementet blev nu sat ned til 25,- kr. for et stykke tid siden.

Tilmeld dig inden dagen (d. 1. oktober) er omme, så kommer du ikke til
at betale oprettelsesgebyret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Max[DK]

Dato : 01-10-03 10:53

> Abonnementet blev nu sat ned til 25,- kr. for et stykke tid siden.

Hmmm...jeg læser nu:

<Fra 1. oktober 2003 fjerner vi abonnementet på GPRS og sænker prisen pr.
sendt eller modtaget MB til 10 kr. Det er en landets bedste priser.>

> Tilmeld dig inden dagen (d. 1. oktober) er omme, så kommer du ikke til
> at betale oprettelsesgebyret.

Hvor læser du det henne?

/Max

Fra : Doktoren

Dato : 01-10-03 11:26

> Hvor læser du det henne?

For dem som fejlagtigt har afmeldt sig..... ikke nye medlemmer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 11:29

En gut der kalder sig "Doktoren" skrev:

>For dem som fejlagtigt har afmeldt sig..... ikke nye medlemmer

Nej - det gælder alle.

Grundet en formuleringsfejl, så har Telmore valgt, at man kan tilmelde
sig hele dagen i dag, uden at komme til at betale for oprettelsen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Doktoren

Dato : 01-10-03 11:56

Der står stadig at man skal betale 99 kroner ???
Bliver dette ikke effektueret hvis man tilmelder sig i dag ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 11:59

Doktoren skrev:

>Der står stadig at man skal betale 99 kroner ???
>Bliver dette ikke effektueret hvis man tilmelder sig i dag ?

Nej. Oprettelsen er først gældende fra (og med) 2. oktober 2003.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : insideout

Dato : 01-10-03 12:02

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der står stadig at man skal betale 99 kroner ???
> Bliver dette ikke effektueret hvis man tilmelder sig i dag ?

Enten så er du blind eller også kan du ikke læse.

Taget fra en anden tråd skrevet i dag kl ca. 12.00

"Det skulle det også have gjort. Men grundet en formulering i et af de
standard
breve der er udsendt, har vi valgt at den oprettelsespris først gælder fra
imorgen.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S"

Fra : Doktoren

Dato : 01-10-03 12:08

> [...]
de
> standard
> breve der er udsendt, har vi valgt at den oprettelsespris først

Sorry....
Jeg har desværre ikke en telefon med GPRS pt. (nokia 8850) - men jeg
er på udkig efter en... Kan jeg godt tilmelde mig med den nuværende,
og så bare vælge en tilfældig på listen, og så ændre det når jeg
engang får en der understøtter GPRS... Det ville jo være rart at
spare gebyret, når jeg nu ved at inden for et par måneder så har jeg
en ny telefon der understøtter GPRS, jeg har bare ikke valgt endnu....

På forhånd tak

Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 12:14

Lars skrev:

> [...]
>er på udkig efter en... Kan jeg godt tilmelde mig med den nuværende,
>og så bare vælge en tilfældig på listen, og så ændre det når jeg

Ja. Hvorfor prøver du ikke? Når du er tilmeldt er du tilmeldt...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 01-10-03 12:33

: Lars skrev:
:
[...]
: --
: http://www.simlock.dk/
: - også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Det kan man godt, har selv gjort det samme. Skynd dig .. inden det koster.

/ benjamin

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 12:38

Benjamin Blangstrup skrev:

>Det kan man godt,

Ja, det skrev jeg jo

>har selv gjort det samme. Skynd dig .. inden det koster.

Hvorfor svarer du på mit indlæg, det virker som om du kommenterer
dette: <Vzyeb.1059$In6.763@news.get2net.dk>

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 01-10-03 12:46

: Benjamin Blangstrup skrev:
:
: >Det kan man godt,
:
: Ja, det skrev jeg jo
:
[...]

Hmm, jah skulle nok have besvaret indlægget fra Doktoren direkte ...

Beklager

/ Benjamin

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-10-03 12:54

Doktoren wrote:

> [...]
> er på udkig efter en... Kan jeg godt tilmelde mig med den nuværende,
> og så bare vælge en tilfældig på listen, og så ændre det når jeg

....har jeg lige gjort...

Jeg valgte osse MMS - ihukommende, at hvis man i sin tid ikke gjorde
dét, var der problemer med at komme igennem!?
Hans

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 11:29

Max skrev:

>Hvor læser du det henne?

Det har Frank meldt ud.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 01-10-03 10:53

"jec" <jesper@fastermail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du overhovedet forsøgt at ringe til dem og afgive en forklaring? Det
kunne tænkes de tilbød dig at fortsætte GPRS uden oprettelse...

/ Benjamin

Fra : Doktoren

Dato : 01-10-03 11:26

Der er 2-3 posts fra i går med samme debat....

Fra : Lars

Dato : 01-10-03 11:43

Hey,

> [...]
bagefter
> gratisperioden, så de lige kan score 100 kr. på alle dem der vil tilmelde

Åh-nej.. Stakkels ven dog.. Tag dig en tudekiks og kom videre...

Du kan i øvrigt, som mange andre skriver, tilmelde dig inklusive i dag og få
det gratis.

** Lars