3d sensor
Fra : Bent Rasmussen

Dato : 30-09-03 20:04

Det her er måske en anelse off-topic men jeg leder efter et stykke
hardware der kan bruges til at optage bevægelser i rummet, i.e. motion
capture. Jeg kan nøjes med en enkelt enhed der f.eks. sættes fast på
f.eks. en albue og optager dets bevægelse. Desuden må der gerne være
trådløs overførsel af data samt en god pris. Links og tips påskønnes.

Jeg ved at en anden mulighed er at optage en billedsekvens og derefter
aflede bevægelsen ved at analysere billederne men den mulighed finder
jeg ikke specielt tiltrækkende.

Fra : ct

Dato : 01-10-03 11:16

prøv at se på trust's hjemmeside, de trådløse overvågningskameraer de sælger
understøtter motion detectiopn i den medfølgende software.

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-10-03 13:14

> prøv at se på trust's hjemmeside, de trådløse overvågningskameraer de
sælger
> understøtter motion detectiopn i den medfølgende software.

.... hvilket jo *slet* ikke er det, der efterspørges.

mvh
Kim Jensen

Fra : ct

Dato : 01-10-03 16:49

> ... hvilket jo *slet* ikke er det, der efterspørges.

er det ikke ?

/Claus

Fra : Bent Rasmussen

Dato : 01-10-03 18:18

"prøv at se på trust's hjemmeside, de trådløse overvågningskameraer de
sælger understøtter motion detectiopn i den medfølgende software."

Desværre er motion *detection* ikke nok, jeg leder efter billigt
motion capture udstyr, hvis sådan noget overhovedet findes. Efter at
have set på Trust's side kan jeg umiddelbart kun få øje på et kamera
der optager hvis der er bevægelse.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-10-03 17:35

--