/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore - 0 kr. i GPRS-abonnement! 10 kr. ~
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-09-03 17:46

Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

 
 
Jacob Riis (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 30-09-03 17:55


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:sjcjnv83j09ro31b2vvac4vbfv0dcjs9un@news.tele.dk...
> Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
> 10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Uh det er gode nyheder. Jeg havde ellers lige for 1 minut siden afmeldt
GPRS, nu må må vi se om jeg får GPRS tilbage igen uden at betale for
oprettelse...

Telmore slipper ikke for mig alligevel, jeg var ellers tæt på at rykke over
til "fjendens" lejr

--
Jacob



Peter Thomsen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Peter Thomsen


Dato : 30-09-03 23:33


"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message
news:3f79b540$0$26124$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Uh det er gode nyheder. Jeg havde ellers lige for 1 minut siden afmeldt
> GPRS, nu må må vi se om jeg får GPRS tilbage igen uden at betale for
> oprettelse...

Ditto

--
Regards, yours truly madly

(-: Peter Thomsen
http://cccp.homepage.dk
CALM UNDER PRESSURE



titti (30-09-2003)
Kommentar
Fra : titti


Dato : 30-09-03 17:56

ja herligt godt man blev hvor man var


---
Outgoing mail is certified Virus Free.

Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.522 / Virus Database: 320 - Release Date: 29-09-2003



Daniel Alstrup (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Daniel Alstrup


Dato : 30-09-03 17:58

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:sjcjnv83j09ro31b2vvac4vbfv0dcjs9un@news.tele.dk...
> Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
> 10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.

Fedest, fik også lige mailen...! _Desværre_ 1 minut for sent!! Jeg havde
lige afmeldt det pga at jeg ikke ville betale abonnementet.... Nu har jeg
skrevet til kundeservice for at se om de kan nå at annulere min
afmelding.... for jeg gider jo ikke sku' betale 99 kr i oprettelse, når jeg
egentlig var oprettet..... ;-(


Hygge...
Daniel



Jacob Riis (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 30-09-03 18:04


"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:3f79b5ae$0$24647$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> news:sjcjnv83j09ro31b2vvac4vbfv0dcjs9un@news.tele.dk...
> > Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
> > 10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.
>
> Fedest, fik også lige mailen...! _Desværre_ 1 minut for sent!! Jeg havde
> lige afmeldt det pga at jeg ikke ville betale abonnementet.... Nu har jeg
> skrevet til kundeservice for at se om de kan nå at annulere min
> afmelding.... for jeg gider jo ikke sku' betale 99 kr i oprettelse, når
jeg
> egentlig var oprettet..... ;-(
>
>
> Hygge...
> Daniel

Hvad er email adressen til deres support? Jeg kunne ikke finde den på deres
side...

--
Jacob



Jean (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-09-03 18:06

Jacob Riis skrev:
> Hvad er email adressen til deres support? Jeg kunne ikke finde den på
deres
> side...

Hmmm, prøv under "Kontakt"...

Mvh Jean



Jacob Riis (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 30-09-03 18:12


"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse
news:3f79b7f0$0$54785$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jacob Riis skrev:
> > Hvad er email adressen til deres support? Jeg kunne ikke finde den på
> deres
> > side...
>
> Hmmm, prøv under "Kontakt"...
>
> Mvh Jean

Der har jeg kigget. De har en liste over "ofte stillede spørgsmål" og så et
tlf. nummer. Jeg kunne ikke finde en mail adresse.

--
Jacob



Lasse Hedegaard (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-09-03 18:22

Jacob Riis skrev:

>Der har jeg kigget. De har en liste over "ofte stillede spørgsmål" og så et
>tlf. nummer. Jeg kunne ikke finde en mail adresse.

Der er så vidt jeg ved ikke en mailadresse til supporten. Du skal
udfylde en formular på hjemmesiden. Jeg vil tro dette skyldes, at man
ønsker folk skal via hjemmesiden, så man slipper for at besvare en
masse mails med spørgsmål, som folk netop kan finde svaret på på
hjemmesiden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Jacob Riis (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 30-09-03 18:54


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev

[klip]
> Der er så vidt jeg ved ikke en mailadresse til supporten. Du skal
> udfylde en formular på hjemmesiden.
[klip]

> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Ah, takker mange gange. Jeg er ikke vant til at bruge deres support. Der var
ingen rubrik i troubleshooteren til mit problem, så jeg havde ikke lige set
at den kan bruges til at skrive til dem. Jeg blev nødt til at vælge
rubrikken "hjemmeside" og så sige nej til et par spørgsmål indtil jeg fik
lov til at skrive til dem.

Well, nu må se om de klarer opgaven så jeg kan få mit GPRS uden diverse
tilmeldingsgebyrer. Det nemmeste ville være hvis de bare slette alle GPRS
afmeldinger de sidste 7 dage. Når man ikke skal betale for abonnement er der
jo ingen grund til at afmelde servicen...

--
Jacob



Jacob Riis (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 30-09-03 19:03


"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

[KLIP]
> Well, nu må se om de klarer opgaven så jeg kan få mit GPRS uden diverse
> tilmeldingsgebyrer.
[KlIP]

> --
> Jacob

Ja så fik jeg svar. Jeg poster den lige her, da jeg kan se at andre har haft
samme problem.


---
Hej Jacob,

Hvis du ønsker at tilmelde dig GPRS igen skal jeg bede dig foretage en
tilmelding på den personlige side. Hvis du tilmelder dig inden midnat vil du
ikke komme til at betale for oprettelsen på kr. 99,-

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du lave en reply på denne mail -
uden at rette i subject.

Med venlig hilsen

TELMORE Support - Julie
---

Jeg prøvede faktisk med det samme at tilmelde mig igen, som Julie skriver,
men dengang kunne det ikke lade sig gøre (skrev noget med at jeg havde
afmeldt GPRS og at der ville gå 24 timer). Men nu er det muligt at tilmelde
sig og alt er godt

--
Jacob



Rune D. Jørgensen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 30-09-03 19:21

Det var smuk og solrig dag da Jacob Riis skrev
news:3f79c513$0$26135$ba624c82@nntp05.dk.telia.net i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvis du ønsker at tilmelde dig GPRS igen skal jeg bede dig foretage en
> tilmelding på den personlige side. Hvis du tilmelder dig inden midnat
> vil du ikke komme til at betale for oprettelsen på kr. 99,-
[SNIP]
> TELMORE Support - Julie

Det er jo så noget Julie har misforstået.
Fra Telmores email: "Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober,
betaler 99 kr. i tilmelding."

Altså efter midnat i morgen.


--
Rune D. Jørgensen

Benjamin Blangstrup (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Benjamin Blangstrup


Dato : 30-09-03 19:21


:
: Ja så fik jeg svar. Jeg poster den lige her, da jeg kan se at andre har
haft
: samme problem.
:
:

De spilder sgu' ikke tiden i supporten hva'?

Dejligt at se

Benjamin



Michael Nielsen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Nielsen


Dato : 30-09-03 23:30

> De spilder sgu' ikke tiden i supporten hva'?
>
> Dejligt at se

Nej de er bare herlige hos Telmore support, har andrig siddet i kø, når jeg
har ringet og de svare hurtigt på mails, et 13 tal til Telmore Support

Best regards
Michael Nielsen
leahcim(snabela)chicks.dk
ICQ# 32160542



Peter Thomsen (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Peter Thomsen


Dato : 01-10-03 00:05


"Michael Nielsen" <leahcim@chicks.dk> wrote in message
news:3f7a03a4$0$48912$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > De spilder sgu' ikke tiden i supporten hva'?
> >
> > Dejligt at se
>
> Nej de er bare herlige hos Telmore support, har andrig siddet i kø, når
jeg
> har ringet og de svare hurtigt på mails, et 13 tal til Telmore Support

Hvor sender du mails til ?? Jeg forsøgte med kontakt@telmore.dk, men den
returnerede.


--
Regards, yours truly madly

(-: Peter Thomsen
http://cccp.homepage.dk
CALM UNDER PRESSURE



Gismo (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Gismo


Dato : 01-10-03 12:33

Peter Thomsen wrote:

> Hvor sender du mails til ?? Jeg forsøgte med kontakt@telmore.dk, men
> den returnerede.

Er det ikke til andet@telmore.dk - hed den ihvertfald engang

--
Gismo



Michael Nielsen (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Michael Nielsen


Dato : 01-10-03 12:50

> Peter Thomsen skrev...

> Hvor sender du mails til ?? Jeg forsøgte med kontakt@telmore.dk, men den
> returnerede.

Jeg brugte formularen på Telmore's side og så svarede de fra en email med et
bestemt subjekt, så mailen havnede hos den samme supporter hos kundeservice.

Best regards
Michael Nielsen
leahcim(snabela)chicks.dk
ICQ# 32160542



Rune D. Jørgensen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 30-09-03 18:22

Det var smuk og solrig dag da Daniel Alstrup skrev
news:3f79b5ae$0$24647$edfadb0f@dread14.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Fedest, fik også lige mailen...! _Desværre_ 1 minut for sent!! Jeg
> havde lige afmeldt det pga at jeg ikke ville betale abonnementet....
> Nu har jeg skrevet til kundeservice for at se om de kan nå at annulere
> min afmelding.... for jeg gider jo ikke sku' betale 99 kr i
> oprettelse, når jeg egentlig var oprettet..... ;-(

Beklager at jeg mindede jer om at afmelde GPRS!
Nu bliver det jo interessant om man vil live bonget de 25 kr, hvis man
tilmelder sig igen i dag. Tilbudet om gratis abonnement gælder jo kun FRA
1.okt. Dvs. hvis man lige har afmeldt det må man hellere vente med at
tilmelde sig til i morgen...

--
Rune D. Jørgensen

Jonas Kofod (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Kofod


Dato : 30-09-03 18:04

I nogle af trådene bliver der nævnt at det koster at oprette sig - det har
jo relevans hvis man ikke er tilmeldt endnu.
På TELMORE's side nævner de dog at oprettelsen er gratis - men jeg kan
samtidig se at nogle af de andre oplysninger er forældede i forhold til hvad
der kommer af info her.
Derfor er der nogen der kan "fylde mig ind"?
Hvad koster oprettelsen?
Skal jeg skynde mig at oprette mig nu? (i fald det er gratis nu - men koster
efter d. 1 oct)

Mvh
Jonas Kofod



Jonas Kofod (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Kofod


Dato : 30-09-03 18:09

Jeg fandt det selv i den anden tråd (de har nok bare ikke sendt den omtalte
mail ud til ikke GPRS-kunder)
Ellers tak



Lasse Hedegaard (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-09-03 18:12

Jonas Kofod skrev:

>de har nok bare ikke sendt den omtalte mail ud til ikke GPRS-kunder

Korrekt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Lasse Hedegaard (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-09-03 18:12

Jonas Kofod skrev:

>Hvad koster oprettelsen?

Indtil d. 1. oktober:
Oprettelse: 0,- kr.
Abonnement: 25,- kr. pr. måned.
MB-pris: 18,75 kr.

Efter d. 1. oktober: 99,- kr.
Oprettelse: 99,- kr.
Abonnement: 0,- kr.
MB-pris: 10,- kr.

Det "værste" der kan ske, er at du bliver opkrævet 25,- for en måneds
abonnement, men det tror jeg nu ikke sker.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Jonas Kofod (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Kofod


Dato : 30-09-03 18:16

Yes - ligepræcis - jeg er tilmeldt og "på" allerede.

Så sådan kom IT-samfundet lige et skridt længere ind af min dør

Det føles godt at gøre en smart fidus



Jean (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-09-03 18:20

Lasse Hedegaard:
> Indtil d. 1. oktober:
> Oprettelse: 0,- kr.
> Abonnement: 25,- kr. pr. måned.
> MB-pris: 18,75 kr.

Så vil jeg da lige tilmelde mig i aften...

> Det "værste" der kan ske, er at du bliver opkrævet 25,- for en måneds
> abonnement, men det tror jeg nu ikke sker.

Nej, forhåbenligt ikke...

Mvh Jean



Kurt Brixen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Brixen


Dato : 30-09-03 18:30

On Tue, 30 Sep 2003 19:20:02 +0200, "Jean" <askme@ifyouwantit> wrote:


>Så vil jeg da lige tilmelde mig i aften...
>

Jeg tror tilmeldingen koster 99 kr. allerede nu. Dette er hvad der
står på hjemmesiden:


30. september 2003

Kæmpe prisfald

TELMORE sænker prisen på GPRS
Nu kan vi tilbyde dig GPRS priser, der matcher markedets bedste
priser. Fra 1. oktober 2003 fjerner vi abonnementet på GPRS og sænker
prisen pr. sendt eller modtaget MB til 10 kr. Det er en landets bedste
priser.

Med TELMORE har du fremover 24 timers internetadgang på din
mobiltelefon til absolut konkurrencedygtige priser: 0 kr. i abonnement
og 10 kr. pr. sendt eller modtaget MB.

Tilmeld dig GPRS hos TELMORE allerede i dag. Det koster 99 kr. at
tilmelde sig.

Er du allerede tilmeldt GPRS hos TELMORE, får du automatisk de nye
lave priser.



Jean (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 30-09-03 18:28

Kurt Brixen:
> Tilmeld dig GPRS hos TELMORE allerede i dag. Det koster 99 kr. at
> tilmelde sig.

Hmm, jeg har osse tilmeldt mig, og der er ikke hævet 99 kr. på min
'konto'...

Mvh Jean



Fischer (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 30-09-03 18:30

> Jeg tror tilmeldingen koster 99 kr. allerede nu. Dette er hvad der
> står på hjemmesiden:

Nix.
Jeg har lige meldt mig til. Der fik jeg blot at vide, at det koster 25 kr.
pr. md. + 18,75 kr. pr. Mb.
Ikke noget om noget oprettelses-gebyr.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Kurt Brixen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Kurt Brixen


Dato : 30-09-03 18:43

On Tue, 30 Sep 2003 19:29:33 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>> Jeg tror tilmeldingen koster 99 kr. allerede nu. Dette er hvad der
>> står på hjemmesiden:
>
>Nix.
>Jeg har lige meldt mig til. Der fik jeg blot at vide, at det koster 25 kr.
>pr. md. + 18,75 kr. pr. Mb.
>Ikke noget om noget oprettelses-gebyr.
>

Så har jeg også tilmeldt mig - og der blev ikke trukket noget.

--

Med venlig hilsen
Kurt Brixen

Nic (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 30-09-03 18:53

> Så har jeg også tilmeldt mig - og der blev ikke trukket noget.

Samme her - så må vi håbe abb. bliver gratis :) - nogen der gider at paste den omtalte mail?



Karsten Kryger Hanse~ (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Karsten Kryger Hanse~


Dato : 30-09-03 19:08

> Samme her - så må vi håbe abb. bliver gratis :) - nogen der gider at paste
den omtalte mail?

Se meddelelsen her; http://www.telmore.dk/personlig/artikler/300903.html

Mvh.
Karsten



Benjamin Blangstrup (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Benjamin Blangstrup


Dato : 30-09-03 19:06




"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:k4ejnvkdgdq502dkuccqhoglri973schff@news.tele.dk...
: Jonas Kofod skrev:
:
: >Hvad koster oprettelsen?
:
: Indtil d. 1. oktober:
: Oprettelse: 0,- kr.
: Abonnement: 25,- kr. pr. måned.
: MB-pris: 18,75 kr.
:
: Efter d. 1. oktober: 99,- kr.
: Oprettelse: 99,- kr.
: Abonnement: 0,- kr.
: MB-pris: 10,- kr.
:
: Det "værste" der kan ske, er at du bliver opkrævet 25,- for en måneds
: abonnement, men det tror jeg nu ikke sker.
: T610

Jeg tog også chancen og tilmeldte mig nu ... men er bange for at jeg har
dummet mig? Det kan i måske afgøre.

Jeg har en 3310 nu og der er jo hverken det ene eller det andet, men jeg får
en 5100 med posten indenfor de nærmeste par dage.
Jeg har gennemført GPRS tilmelding med den tilsendte PIN kode ... men hvad
med opsætningerne som skulle sendes til mobilen? De er jo ikke kommet, vil
det sige at jeg er screwed eller kan man hentet dem så let som ingenting et
sted fra?

/Benjamin



Dennis Nielsen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 30-09-03 19:08

Du kan hente fra TDCmobil.dk

Dennis

"Benjamin Blangstrup" <benjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk> skrev i en
meddelelse news:blcglg$13d2$1@news.cybercity.dk...
>
>
>
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:k4ejnvkdgdq502dkuccqhoglri973schff@news.tele.dk...
> : Jonas Kofod skrev:
> :
> : >Hvad koster oprettelsen?
> :
> : Indtil d. 1. oktober:
> : Oprettelse: 0,- kr.
> : Abonnement: 25,- kr. pr. måned.
> : MB-pris: 18,75 kr.
> :
> : Efter d. 1. oktober: 99,- kr.
> : Oprettelse: 99,- kr.
> : Abonnement: 0,- kr.
> : MB-pris: 10,- kr.
> :
> : Det "værste" der kan ske, er at du bliver opkrævet 25,- for en måneds
> : abonnement, men det tror jeg nu ikke sker.
> : T610
>
> Jeg tog også chancen og tilmeldte mig nu ... men er bange for at jeg har
> dummet mig? Det kan i måske afgøre.
>
> Jeg har en 3310 nu og der er jo hverken det ene eller det andet, men jeg
får
> en 5100 med posten indenfor de nærmeste par dage.
> Jeg har gennemført GPRS tilmelding med den tilsendte PIN kode ... men hvad
> med opsætningerne som skulle sendes til mobilen? De er jo ikke kommet, vil
> det sige at jeg er screwed eller kan man hentet dem så let som ingenting
et
> sted fra?
>
> /Benjamin
>
>



Lasse Hedegaard (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-09-03 19:59

Benjamin Blangstrup skrev:

>Jeg har en 3310 nu og der er jo hverken det ene eller det andet, men jeg får
>en 5100 med posten indenfor de nærmeste par dage.
>Jeg har gennemført GPRS tilmelding med den tilsendte PIN kode ... men hvad
>med opsætningerne som skulle sendes til mobilen? De er jo ikke kommet, vil
>det sige at jeg er screwed eller kan man hentet dem så let som ingenting et
>sted fra?

Du henter blot en ny opsætning når du får den nye telefon.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Bjarke Hansen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-09-03 18:11

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message news:sjcjnv83j09ro31b2vvac4vbfv0dcjs9un@news.tele.dk...
> Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
> 10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.


Hehe, det var da en god nyhed.... Jeg loggede ind for en time siden, for at se hvordan og hvorledes med GPRS.. og var ved at afmelde
det.. Men tænkte at der sikkert sker noget i sagen, inden dagen er omme



Fischer (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 30-09-03 18:16

Som lyn fra en klar himmel!
Det er ikke mange dage siden, at Frank meldte klart ud, at de ikke kunne
matche priserne fra CBB?

Oprettelsen på 99,- kr. er noget fis, når nu CBB ikke tager noget i
oprettelse.

Men man kan vel faktisk slippe for oprettelsen, hvis man tilmelder sig i
dag. Priserne gælder først fra i morgen.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Rune D. Jørgensen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 30-09-03 18:26

Det var smuk og solrig dag da Fischer skrev
news:3f79ba78$0$54832$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Men man kan vel faktisk slippe for oprettelsen, hvis man tilmelder sig
> i dag. Priserne gælder først fra i morgen.

Citat: "Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99
kr. i tilmelding."

Altså gælder oprettelsesprisen først fra i overmorgen

--
Rune D. Jørgensen

Lasse Hedegaard (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 01-10-03 10:31

Rune D. Jørgensen skrev:

>Citat: "Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99
>kr. i tilmelding."
>
>Altså gælder oprettelsesprisen først fra i overmorgen

Ja, der er gratis oprettelse indtil kl. 23.59 i aften, onsdag d. 1.
oktober 2003 (det er bekræftet af Telmore).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Hans Paulin (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 01-10-03 10:55

Lasse Hedegaard wrote:

> der er gratis oprettelse indtil kl. 23.59 i aften, onsdag d. 1.
> oktober 2003 (det er bekræftet af Telmore).

....på hjemmesiden står, at det koster 99 kr.!?
--
Med venlig hilsen
Hans


Telmore - Frank Rasm~ (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 01-10-03 11:16


"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse
news:ble883$18ui$1@news.cybercity.dk...
> Lasse Hedegaard wrote:
>
> > der er gratis oprettelse indtil kl. 23.59 i aften, onsdag d. 1.
> > oktober 2003 (det er bekræftet af Telmore).
>
> ...på hjemmesiden står, at det koster 99 kr.!?

Det skulle det også have gjort. Men grundet en formulering i et af de
standard
breve der er udsendt, har vi valgt at den oprettelsespris først gælder fra
imorgen.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S



Hans Paulin (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 01-10-03 11:20

Telmore - Frank Rasmussen wrote:

> "Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

>> ...på hjemmesiden står, at det koster 99 kr.!?

> Det skulle det også have gjort. Men grundet en formulering i et af de
> standard
> breve der er udsendt, har vi valgt at den oprettelsespris først
> gælder fra imorgen.

Bingo!

....jeg melder mig til med det samme!
--
Med venlig hilsen
Hans


Fischer (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 01-10-03 11:59

> > ...på hjemmesiden står, at det koster 99 kr.!?
>
> Det skulle det også have gjort. Men grundet en formulering i et
> af de standard breve der er udsendt, har vi valgt at den oprettelsespris
> først gælder fra imorgen.

Så synes jeg det er lidt lusket, at man på hjemmesiden skal acceptere de
99,- kr. i oprettelse?
Den sætning burde først komme på til midnat.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Lasse Hedegaard (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 01-10-03 12:19

Fischer skrev:

>Så synes jeg det er lidt lusket, at man på hjemmesiden skal acceptere de
>99,- kr. i oprettelse?

Suk... Du ville ikke mene det modsatte ville være "lidt lusket"? Du
får noget gratis, som der står du betaler penge for - skal vi nu også
til at brokke os over DET?!

>Den sætning burde først komme på til midnat.

Telmore har netop indset, at de har skrevet noget lidt uklart, og
vælger at give folk gratis oprettelse i dag. Det var meningen
oprettelsen skulle opkræves allerede fra i dag, og sitet er lavet klar
til den nye "indstilling".

Folk kan dælme da kun blive positivt overraskede over, at de ikke
bliver opkrævet de 99,- kr. - selvom det står der. Hvis man har
"opdaget" fejlen i formuleringen, men ser at der allerede nu står at
oprettelsen koster - så kan det højst koste et opkald til supporten -
hvor man så får at vide, at man roligt kan tilmelde sig, uden "frygt"
for at blive opkrævet.

Brok brok brok...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fischer (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 01-10-03 12:34

> >Så synes jeg det er lidt lusket, at man på hjemmesiden skal acceptere de
> >99,- kr. i oprettelse?
>
> Suk... Du ville ikke mene det modsatte ville være "lidt lusket"? Du
> får noget gratis, som der står du betaler penge for - skal vi nu også
> til at brokke os over DET?!

Ja.
Det giver da en masse usikkerhed om man nu skal betale eller ej.
Hvis der ved tilmeldingen stod at den er gratis i dag, men koster 99 kr i
morgen, så spillede man da med mere åbne kort.

> >Den sætning burde først komme på til midnat.
>
> Telmore har netop indset, at de har skrevet noget lidt uklart, og
> vælger at give folk gratis oprettelse i dag. Det var meningen
> oprettelsen skulle opkræves allerede fra i dag, og sitet er lavet klar
> til den nye "indstilling".

Ja, men så kan man jo ÆNDRE siden, så den passer med virkeligheden. Det er
jo det smarte med www - det er et dynamisk medie.
Jeg forventer at Telmore har folk ansat, der ikke sidder der af anden grund
end at vedligeholde websiden.

> Folk kan dælme da kun blive positivt overraskede over, at de ikke
> bliver opkrævet de 99,- kr. - selvom det står der.

Ja, men nogen vil måske kun tilmelde sig fordi det er gratis.
Hvorfor ikke kalde en spade for en spade ....
Man skal sgu da ikke skrive at man vil opkræve et gebyr, når man ikke gør
det.

I det hele taget synes jeg at gebyret for tilmelding er forkert. CBB kan
uden ...

> Brok brok brok...

Banan banan banan...

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Lasse Hedegaard (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 01-10-03 13:01

Fischer skrev:

>Det giver da en masse usikkerhed om man nu skal betale eller ej.

Jeg gætter på, at det er meningen at folk skal tro det koster...

>Hvis der ved tilmeldingen stod at den er gratis i dag, men koster 99 kr i
>morgen, så spillede man da med mere åbne kort.

Det var planen, at det skulle have kostet 99,- fra og med i dag.
Grundet en skrivefejl vælger man at tilgodese dem der har fundet
fejlen, og giver dem gratis oprettelse (samt alle andre).

>Ja, men så kan man jo ÆNDRE siden, så den passer med virkeligheden. Det er
>jo det smarte med www - det er et dynamisk medie.

Korrekt, men jeg tror ikke man ønsker at folk skal vide det er gratis.
Jeg siger ikke, at jeg ikke ville kunne forstå hvis de skrev det var
gratis i dag - men jeg ser absolut ikke noget problem i den måde det
er gjort på her.

>Ja, men nogen vil måske kun tilmelde sig fordi det er gratis.

Og det er med stor sandsynlighed ikke ønsket af Telmore. Man har sat
et gebyr på, fordi man godt vil - ja, have 99,- for oprettelsen. Man
har lavet en lille fejl, og tilgodeser nu kunderne ved at lade være
med at opkræve gebyret hele dagen i dag.

>Hvorfor ikke kalde en spade for en spade ....
>Man skal sgu da ikke skrive at man vil opkræve et gebyr, når man ikke gør
>det.

Hvis det havde været den anden vej rundt, så ville jeg være enig. Folk
skal tro det koster noget fra i dag - men grundet en lille skrivefejl
(som kan forstås på flere måder), så tilgodeser man dem der forstår
det sådan, at det først er fra i morgen at prisen gælder.

>I det hele taget synes jeg at gebyret for tilmelding er forkert.

Nå.

>CBB kan uden ...

Suk, brug det selskab der tilfredsstiller dine behov... Nogle tilbyder
fx gratis SMS, men til gengæld en dyr abonnementsafgift.

Tror jeg slutter her. Vi er uenige, og det har vi lov til at være

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fischer (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 01-10-03 13:34

> >Ja, men så kan man jo ÆNDRE siden, så den passer med virkeligheden.
>
> Korrekt, men jeg tror ikke man ønsker at folk skal vide det er gratis.

Det er det man herude i den vestlige del af sognet kalder kratluskeri.

> >CBB kan uden ...
>
> Suk, brug det selskab der tilfredsstiller dine behov...

Det gør jeg også:
Telmore, CBB, Orange, TDC, Telia og Tele2.
Tilmeldte i øvrigt 3 af mine Telmore til GPRS i går.

> Tror jeg slutter her. Vi er uenige, og det har vi lov til at være

Enig.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Benjamin Blangstrup (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Benjamin Blangstrup


Dato : 30-09-03 19:32


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f79ba78$0$54832$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
: Som lyn fra en klar himmel!
: Det er ikke mange dage siden, at Frank meldte klart ud, at de ikke kunne
: matche priserne fra CBB?
:

Det kunne faktisk være interessant at vide om TDC har givet Telmore lavere
grossistpriser således at de kan følge med uden at skabe underskud på GPRS
området, eller om hele denne nedsættelse af pris er fremtvunget af CBBs
massive indryk på området?
Frank?

/ Benjamin



Kasper Hyllested (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Hyllested


Dato : 30-09-03 21:13

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> writes:
>Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
>10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.

Tak, Frank.

Jeg havde ellers besluttet mig for at afmelde her til aften og flytte til
CBB ASAP. For GPRS kunne jeg ikke undvære hverken til WAP eller til min
PDA og min bærbare computer.

Men det beviser blot endnu engang, at Telmore lytter, når brugerne taler.

Mange hilsner

Kasper Hyllested


Dennis Pedersen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 30-09-03 21:27


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:sjcjnv83j09ro31b2vvac4vbfv0dcjs9un@news.tele.dk...
> Ja, så har Telmore droppet abonnementet på GPRS, og prisen pr. MB er
> 10,- kr. Dette gælder fra 1. oktober 2003.

#=)(¤=#)¤(=)#¤
Det ser man så dagen efter man frameldte GRPS p.g.a af den månedlige afgift
:)
Ak ja - at betale 99kr i oprettelse hvis man vil have GRPS igen.


/Dennis



Flemming (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 30-09-03 21:33

Dennis Pedersen <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3f79e70f$0$83067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ak ja - at betale 99kr i oprettelse hvis man vil have GRPS igen.

Du kan nå det endnu, jeg afmeldte også igår, og stod i status til at være
afmeldt idag, men meldte mig til igen her til aften, og der blev ikke
trukket 99 kr., så mon ikke du kan nå det endnu....

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)
http://shor.ter.dk/264543405



Dennis Pedersen (30-09-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 30-09-03 21:35


"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message
news:3f79e870$0$7971$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> Dennis Pedersen <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
> meddelelse news:3f79e70f$0$83067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Ak ja - at betale 99kr i oprettelse hvis man vil have GRPS igen.
>
> Du kan nå det endnu, jeg afmeldte også igår, og stod i status til at være
> afmeldt idag, men meldte mig til igen her til aften, og der blev ikke
> trukket 99 kr., så mon ikke du kan nå det endnu....

Det var et forsøg værd - prøver og ser hvad der sker :)


/Dennis



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408889
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste