Selvhenter.dk Gyldighed...
Fra : sah

Dato : 30-09-03 13:20

er det bare spildte penge, hvis man ikke når at bruge det som står på
kontoen inden
6 mdr. ?
synes ikke jeg kan se det på deres side. og nægter at hænge i deres møg tlf.
kø.
tryk 1 for
tryk 2 for
osv...

de mangler bare
tryk 3 for at overføre dit tlf.nr. til Telmore. det ville være dejligt.

Fra : Nic

Dato : 30-09-03 13:37

> de mangler bare
> tryk 3 for at overføre dit tlf.nr. til Telmore. det ville være dejligt.

Hehehe noget af en service ;)

Fra : Johnny

Dato : 30-09-03 14:39

sah wrote:
> er det bare spildte penge, hvis man ikke når at bruge det som står på
> kontoen inden
> 6 mdr. ?

Hvis du ikke tanker op inden de 6 måneder er gået, så er beløbet tabt -
lissom ved taletidskort. Tanker du op indenfor de 6 måneder overføres de
resterende penge på din konto til en ny 6 måneders periode.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : sah

Dato : 30-09-03 15:06

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message

> Hvis du ikke tanker op inden de 6 måneder er gået, så er beløbet tabt -
> lissom ved taletidskort. Tanker du op indenfor de 6 måneder overføres de
> resterende penge på din konto til en ny 6 måneders periode.

nå ok. troede at alle penge blev indkaseret af sonofon , hvis jeg ikke når
at ringe for dem inden 6mdr.

TAK !