Udbyder på alm telefontakst
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-09-03 11:50

Førhen kunne man ringe til Inet udbyderen på alm telefon takst og fordelen
var at man ikke behøvede et abonnement.
Jeg har et modem jeg skal have afprøvet, så jeg vil gerne finde en sådan
udbyder!

Nogen der kender en. Det er OK at jeg bliver registreret, men jeg gider
ikke at gøre det helt store ud af det.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-03 12:00

Michael Lund Sørensen wrote:
> Nogen der kender en. Det er OK at jeg bliver registreret, men jeg gider
> ikke at gøre det helt store ud af det.

Der er vist ikke mange af dem der tilbyder det gratis..

// Hans, der har et Telia Plus-abb. der netop tilbyder denne
// funktionalitet .. ;)
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 30-09-03 13:44

> [...]
>udbyder!
>
>Nogen der kender en. Det er OK at jeg bliver registreret, men jeg gider
[...]

Jeg véd at det kan lade sig gøre hos CyberCity ....

Hvis du f.eks. har en mobiltelefon kan du ikke bruge forvalgsnumre.
Her bruger du istedet +45 35 10 00 00, men det kræver et
(fri?)abonnement ...

Henrik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-09-03 14:09

Henrik Koksby Hansen skrev :

> [...]
>
> Hvis du f.eks. har en mobiltelefon kan du ikke bruge forvalgsnumre.
> Her bruger du istedet +45 35 10 00 00, men det kræver et

Det vil være fint nok. Jeg har også kik på et friabbonement hos de andre
billige udbydere. Det kan jo være at ens ADSL pludselig svigeter (vi har en
delt 2 MB ledning til 15 lejligheder og nogen driller ind i mellem nettet)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 19:54

> [...]
en
> delt 2 MB ledning til 15 lejligheder og nogen driller ind i mellem nettet)

NetBasis er gratis:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/pogk/produktblad_netbasis.pdf

/Jan

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-10-03 10:47

Jan G. Nielsen skrev :
> en
>
> NetBasis er gratis:

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/pogk/produktblad_netbasis.pdf

> /Jan

Jeg har ikke TeleDanmark telefon.
Og så duer det vist ikke.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 01-10-03 12:06

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/pogk/produktblad_netbasis.pdf

> Jeg har ikke TeleDanmark telefon.
> Og så duer det vist ikke.

Det er der ikke krav om at du skal have.
--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 22:40

> Det er der ikke krav om at du skal have.

Nej, men der er "krav" om at TDC skal have en samtrafikaftale med hans
tlf-udbyder.
Men der er ikke noget krav til HVEM TDC skal have samtrafikaftale med.

/Jan

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 01-10-03 23:37

"Jan G. Nielsen" <diddl.snabelabe.webhiker.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men der er "krav" om at TDC skal have en samtrafikaftale med hans
> tlf-udbyder.
> Men der er ikke noget krav til HVEM TDC skal have samtrafikaftale med.

Der er vist efterhånden ikke ret mange selskaber der ikke har
samtrafik-aftaler om 16xxx numrene.

Fra : S

Dato : 30-09-03 17:53

Michael Lund Sørensen skrev
> [...]
> var at man ikke behøvede et abonnement.
> Jeg har et modem jeg skal have afprøvet, så jeg vil gerne finde en sådan

CyberCity har en løsning, men det er ikke almindelig telefontakst du surfer
med, men til lidt lavere http://cybercity.dk/privat/produkter/friabonnement/

--
Gratis telefoni - http://skype.spontek.dk
Danske feeds - http://rss.spontek.dk