Der var engang...
Fra : Morten Snedker

Dato : 30-09-03 11:37

....jeg var kunde hos Mobilix. Her i efteråret kommer der pludselig
krav om betaling af kr. 2.013,42 for telefoni tilbage fra sidste
kvartal 1999 og første kvartal 2000.

Det er korrekt at jeg var kunde hos Mobilix, men kan ikke forstå hvis
jeg ikke skulle have betalt. Og jeg har INTET hørt fra dem i den
mellemliggende tid.

Er det bar ærgelig for mig, at jeg ikke har kvitteringer fra dengang?

/Snedker
---
Svar venligst under det citerede
Klip og udelad, hvad du ikke besvarer
http://dbconsult.dk

Fra : anders majland

Dato : 01-10-03 06:55

> Er det bar ærgelig for mig, at jeg ikke har kvitteringer fra dengang?

Det korte svar - Ja

/A

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-10-03 08:51

"Morten Snedker" <morten@nospam_dbconsult.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mellemliggende tid.
>
> Er det bar ærgelig for mig, at jeg ikke har kvitteringer fra dengang?

Hvordan har du betalt?
Har du kontoudtog fra banken, oversigter fra PBC eller lignende?
Du kan få banken til at gå tilbage i kontooversigter, og måske kan posthuset
også, hvis du har betalt pr. giro.
Det kan godt være, de vil have et eller andet gebyr for ulejligheden, men
næppe 2013 kr.

Hilsen Inger