"Andreas Falck" <andreas.falck.spam@jyde.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:EYceb.93$S63.28@news.get2net.dk...
> Tja, jeg har vel kun fået *én* enkelt korrekt regning i al den tid jeg
> har været Tiscali-kunde!
Hvis man ser bort fra at de var forsinkede, så var alle mine regninger
korrekte, selv når det kom til eftereguleringer grundet ændring af
hastigheder. Den enste betydende sløvhed var i forbindelse med opsigelsen.
Der tog det 2 kvartaler før jeg fik mine for meget betalte penge igen.
....Men jeg *fik* dem faktisk igen, næsten helt automatisk
...Og det er
nok den type oplevelser der er med til at give folk kolde tæer i forbindelse
med Tiscali, det at de har/havde ringe ringe styr på selve deres
administration.
> Mit Teleprodukt (512/128) fungere perfekt! Dowsnload 60,1 - 61,3 kan
> vel ikke siges at andet end virkelig godt på en sådan linie
Alle de hastigheder jeg prøvede fra Tiscali fungerede glimrende. Det samme
hvad angik deres ping som typisk lå på omkring en 14-20 ms når man spillede
CounterStrike på 512/512
Det skal dog siges at det ADSL produkt jeg har fra Telia pinger faktisk
pinger endnu bedre, (omkring 8-12 ms i Counterstrike, 5-7 ms i Battlefield
1942) men eftersom Telia ikke optager nye kunder, og kun optog kunder i
ganske kort til, sidder jeg vel næsten også alene på deres
velproportionerede netværk på den velproportionerede central
Det er næsten lige før jeg håber at de ikke begynder at optage nye kunder
igen
....Selv om det selvfølgelig er en vældig selvisk fordring.
TBC