London forlænget weekend
Fra : Kevin

Dato : 30-09-03 10:28

Hi
Nogle der har et par bud på dette?
Gerne med fly og hotel.
Vh kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : J. Nielsen

Dato : 30-09-03 11:19

> Nogle der har et par bud på dette?

Du kan flyve med ryanair.com fra Esbjerg og Århus til Stansted til billige
penge (men det ved du sikkert allerede).

Jeg gjorde det for en måneds tid siden. Fra lufthavnen tager man toget
(eller hvis det er søndag bussen) indtil London (Liverpool Street Station).

Vi var fire personer, og vi endte med at betale $6.5 pr. person for en
retur-billet (billigdag, grupperabat). Da det var søndag kørte vi med bus
(de reparerer banelegemet om søndagen). Turen tog knap en time hver vej,
selvom der var en del trafik.

www.stanstedexpress.com er selskabet der får dig fra lufthavnen til LST.

Med venlig hilsen

fisker

Fra : Kevin

Dato : 30-09-03 15:11

d. 30/09/03 12:18 ytrede J. Nielsen

> Du kan flyve med ryanair.com fra Esbjerg og Århus til Stansted til billige
> penge (men det ved du sikkert allerede).

Har kun hørt om det hvad er vilkåerne?

> Jeg gjorde det for en måneds tid siden. Fra lufthavnen tager man toget
> (eller hvis det er søndag bussen) indtil London (Liverpool Street Station).
Hvor boede I og er det anbefalelsesværdigt?

> [...]
> (de reparerer banelegemet om søndagen). Turen tog knap en time hver vej,
Det med at komme fra lufthavnen finder vi nok ud af, det bliver jo nok
hverdage både ud og hjem hvis vi kan.

På forhånd tak
Kevin

--