Problemer med sb audigy
Fra : Tony Nielsen

Dato : 29-09-03 22:53

Hej Ng

Har lige købt et Aopen a600 kabinet, der er front audio/mic connectors på,
mit spørgmål lyder: Selve panalet skal forbindes på mit lydkort ( sb
audigy), kan det virkelig passe at det ikke kan lade sig gøre??? jeg har
læst manualen igennem og tjekket forum osv, men har stadig ikke fundet en
løsning..

Nogen der har et bud på hvordan/om det kan lade sig gøre??

Mvh

Tony Nielsen

Fra : Kay

Dato : 06-10-03 14:04

I know it's awful, but Tony Nielsen wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> [...]
> fundet en løsning..
>
> Nogen der har et bud på hvordan/om det kan lade sig gøre??

Tjae man kan lade kabler fra frontstikkene gå ud af kabinettet lige over
lydkortet og ind i kortet vha. mini jack. Det har jeg set som færdigløsning
et par gange