Ruteplanlægger
Fra : Monty

Dato : 29-09-03 20:07

Nogen der kan anbefale et godt sted på nettet hvor man kan planlægge sin
rute sydpå? Jeg har prøvet afløseren for Shellgeostar men Michelin kan ikke
finde mit postnummer i Danmark. Kun i tyskland ect.

Nogen der har et godt sted?

Monty

--
Ved svar fjern SLET

Fra : Aksel

Dato : 29-09-03 20:50

"Monty" <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> finde mit postnummer i Danmark. Kun i tyskland ect.

Her er nogle muligheder.

http://www.transit.dk/beregning/shell.htm

http://www.map24.com/

Hilsen Aksel

Fra : Mogens K

Dato : 29-09-03 21:05

www.map24.dk har erstattet "Geostar" hos os.

/Mogens

Fra : Hejberg

Dato : 29-09-03 23:08

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/HomePage;jsessioni
d=0000QLW2MSQQPLKR3RSNBXVGVTA+ucpkvu7u

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 30-09-03 19:00

> [...]
ikke
> finde mit postnummer i Danmark. Kun i tyskland ect.

www.mappy.com Her vises også vejafgifter, hvilket er meget skønt i f.eks.
Frankring.

www.maporama.com Af uransagelige grunde den side jeg bruger mest selvom
www.map24.com er meget smartere.