HUS LEDIG SPANIEN
Fra : 4711 [7100]

Dato : 29-09-03 17:44

Grundet afbud er dejligt hus med 6 sovepladser ( 3 soverum )
ledig, og kan lejes på ugebasis. I det dejligt kvarter
med god udsigt og fin swimmingpool.
ledig i perioden 1.september til 15.november.
Den store turistsæson er ovre, så der er til at komme til, og stadig
behagelig temperatur.

Beliggenhed nær Fuengirola i Mijas Costa ca: 30 km. fra Malaga.
pris 571 EURO pr. uge.

Flere mulighdere for flyrejser til Malaga
med bl.a.
Sterling
Snowflake
Virgin
Kronerejser

Nærmere info og evt. foto.
mvh.
B.Pedersen
email: 4711@pc.dk eller malaga@sol.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-09-03 22:31

NARRØV

"

Fra : GT

Dato : 30-09-03 11:52

Hvorfor nu sådan en tone???

GT

Fra : Anette

Dato : 30-09-03 13:48

Nok fordi det her IKKE er en markedsplads!

Anette

Fra : 4711 [7100]

Dato : 30-09-03 14:20

"> Nok fordi det her IKKE er en markedsplads!

> Anette

Nyhedsgruppen hedder jo:
DK.FRITID.REJSE

Man rejser vel i fritiden, og man skal vel også bo et sted,
men hvis du mener det skal under MARKED
så gør jeg da bare det, første gang jeg besøger denne gruppe.
Så beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne.

mvh. Bent

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 30-09-03 14:49

> [...]
> så gør jeg da bare det, første gang jeg besøger denne gruppe.
> Så beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne.

Fundatsen som den kan findes på usenet.dk lyder i uddrag:

"3 Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af rejse relaterede emner,
så som:

- gode rejse lokationer
- bedste tidspunkt at rejse
- charterrejse vs. individuel rejse
- udveksling af rejse oplevelser
- problemer med Visa og penge når man rejser

gruppen skal være et forum for diskussioner af emner
relateret til både indenlandske og udenlandske rejser.

Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt. "

Så derfor hører dit indlæg til i markedsgrupperne.

Mvh

Kennet

Fra : 4711 [7100]

Dato : 30-09-03 15:47

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse

> - gode rejse lokationer

Syntes ellers at: GODE REJSE LOKATIONER
passer fint ;.-)

Det kan godt nok være svært at begå sig inden for NG,
Hvis Politiet i det daglige overvågede folk lige så meget, var det jo
et fint samfund vi levede i.

Har forstået et vink med en vognstang, det er kun for
rejsebeskrivelser, men kan da fortælle at min kone og jeg
havde en fin tur til Fuengirola, dejligt område.
...og et lækkert hus, som andre også kunne opleve.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-09-03 17:11

"4711 [7100]" <4711@pc.dk> wrote in message

> Det kan godt nok være svært at begå sig inden for NG,
> Hvis Politiet i det daglige overvågede folk lige så meget, var det jo
> et fint samfund vi levede i.

Ja, heldigvis slipper man som regel fra at køre en stiv brandert hjem i
venstre siden af vejen i en bil uden bremser!
Eller det var måske ikke det du mente
Eller kunne den manglende overvågning mon hænge sammen med at de fleste
frivilligt lærer reglerne at kende inden de kaster sig ud i trafikken.
vh
Jan

Fra : Zoëga

Dato : 30-09-03 18:31

> [...]
> havde en fin tur til Fuengirola, dejligt område.
> ..og et lækkert hus, som andre også kunne opleve.

Nyhedsgrupper adskiller sig ikke fra sommerhusudlejning.
Kan man behandle dit sommerhus som man vil - eller er der ikke regler der
skal følge og gennemlæse inden man lejer ?
Hvis du er sådan imod regler er du vel også ligeglad med hvordan dine lejere
behandler sommerhuset ?
Jeg går ud fra at du også nidkært vil følge op på f.eks. en skade forvoldt
af dine lejere.

Jeg er da glad for at høre du havde en god ferie, men dækning af gode ferier
husnummer for husnummer er der nok ikke plads til her i gruppen.
Jeg havde selv en god tur til en ødegård i sverige - og jeg ved, at der er
ledige uger deroppe i huset sååååååååååååååååååå.

mvh

Søren

Fra : Zoëga

Dato : 30-09-03 15:46

> [...]
> så gør jeg da bare det, første gang jeg besøger denne gruppe.
> Så beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne.

Det er ikke et spørgsmål om, hvad den ene eller den anden mener.
Der findes regler for alle grupperne på usenet, jeg vil anbefale dig at læse
disse INDEN du skriver i en gruppe.
De kan findes på www.usenet.dk.
Hvis du bruger fantasien lidt og tænker dig den situation at alle der har et
sommerhus ledigt i en uge
annoncerede dette i denne gruppe, så ville alt anden diskussion drukne.

mvh
Søren

Fra : 4711 [7100]

Dato : 30-09-03 14:17

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> NARRØV

Fint Hr, NARRØV
...Mit navn er Pedersen
så er præsentationen overstået

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-03 07:41

Fra : Kevin

Dato : 30-09-03 15:21

steen.belle@post.tele.dkSteen
Johansen3f78a4eb$0$32477$edfadb0f@dread16.news.tele.dk29/09/03 23:30skrev

> NARRØV

Hvad er lige meningen?
Det ser ikke ud som om denne bruger lige er klar over reglerne?
Der er i hvertfald ikke postet fra denne adresse for nyligt.
Hvad med lidt vejledning en anden gang?
Vh Kevin

--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : John

Dato : 30-09-03 15:56

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> NARRØV
>
> "

Selvbiografier er OT i denne gruppe.

Mvh

John

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-09-03 17:12

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
> NARRØV

Nok ikke den heldigste måde at indlede en høflig og venlig vejledning af en
newbee.

vh
Jan