Jeff Buckley er tilbage (sådan da)
Fra : Jakobsen

Dato : 29-09-03 14:01

Jeg har lige købt den nye Jeff Buckley 'Live at Sin-é' CD-box med 2 CDer og
en DVD.
Jeg har kun hørt det meste af den første CD indtil videre, men holdkæft hvor
er det godt. Den kan virkelig varmt anbefales. Lyden er væsentligt bedre end
jeg havde forventet - og bare glæden i at høre at en mand der kan fylde så
meget bare med hans stemme og sin guitar er de 200 kr. værd!

http://gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10664&artist_focus=19633

MP

--
Slet "[delete-this]" fra mail-adressen hvis du vil sende mig mail.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 29-09-03 17:05

"Jakobsen" <mpej[delete-this]@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg havde forventet - og bare glæden i at høre at en mand der kan fylde så
> meget bare med hans stemme og sin guitar er de 200 kr. værd!

2 Cd'ere med 1 DVD for 200 kr?

Seems like a must have! Hvor har du købt den?

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Jakobsen

Dato : 29-09-03 22:28

> 2 Cd'ere med 1 DVD for 200 kr?

Casablanca (østerbro). De havde fødselsdag i dag. Der var 10% på alt, så jeg
fik den faktisk til 180! ; )

MP

PS: Havde jeg kunnet vente havde jeg nok købt den hos Future Ent i stedet.
http://www.futureent.com/music/details.php?id=11171

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 30-09-03 15:53

> Casablanca (østerbro). De havde fødselsdag i dag. Der var 10% på alt, så
jeg
> fik den faktisk til 180! ; )

Bor desværre ikke i københavn, så jeg må i TP-muzak og betale de 20 kr mere

Fra : Jakobsen

Dato : 30-09-03 16:08

Som jeg skrev:

Havde jeg kunnet vente havde jeg nok købt den hos Future Ent i stedet.
http://www.futureent.com/music/details.php?id=11171

Her koster den kun £15

MP