Ankesag...hvordan gribes den bedst an?
Fra : NL

Dato : 29-09-03 12:31

Kære gruppe

Jeg har tidligere postet nedenstående, men havde vist valgt en lidt uheldig
overskrift..?

Jeg modtog forleden et brev fra Patientforsikringen, hvorfra jeg tilkendes
et meget lille beløb for svie og smerte, og KUN det. - Skønt jeg både har
mistet mit arbejde og idag er indstillet til fleksjob (ét skridt fra
pension). Dette er altsammen sket, fordi jeg har deltaget i et
medicinforsøg. Jeg er nu indstillet på at anke afgørelsen, men erkender dog,
at jeg har behov for en advokat til at rådgive mig i det videre forløb.
Er der nogle her i gruppen der ligger inde med viden om, hvor jeg kan få fat
i en advokat der har speciel viden indenfor
patientforsikrings-klage/ankesager?

med venlig hilsen
Eva

Fra : Jonas Hansen

Dato : 29-09-03 12:37

"NL" <nilau3@SLETyahoo.dk> wrote:

> Er der nogle her i gruppen der ligger inde med viden om, hvor jeg kan få
fat
> i en advokat der har speciel viden indenfor
> patientforsikrings-klage/ankesager?

Prøv at søge på http://www.advokey.dk

Mvh
Jonas

Fra : Sturm

Dato : 29-09-03 12:58

"NL" <nilau3@SLETyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> pension). Dette er altsammen sket, fordi jeg har deltaget i et
> medicinforsøg. Jeg er nu indstillet på at anke afgørelsen,

Hej! Jeg ville bare lige tilføje, at inden man går til domstolene er der
mulighed for at klage til patientskadeankenævnet. Klagefristen er 3 mdr. Se
evt mere på www.patientforsikringen.dk
Mvh Inger