Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Har nogen et passende PCI grafikkort til e~
Fra : Fly

Dato : 10-04-01 15:38

Hejsa,

Jeg er totalt fan af CS og spiller det konstant på netcafe. Nu skal det være
slut og vil have et PCI-grafikkort installeret på min Compaq SFF 500mhz pIII
med 64 mbram.

Da jeg ikke vil ofre 1000 kr. på et GforceII, leder jeg efter en "brugt og
alternativ" løsning som fungere ok når jeg spiller CS. Jeg forventer ikke
det bedste og kan sagtens gå på kompromis med opløsning etc...men det duer
naturligvis ikke at det kører så langsomt at det går ud over min
"konkurrencedygtighed" når jeg spiller CS.

Kan nogen hjælpe ????

Jeg har bla. fået dette tilbud:

et MVGA-NVTNT2MP
PIXELVIEW
Pixelview TNT2 M64 PCI grafikkort, 32MB, Retail
515,00

Ville det være noget for mig ???

På forhånd tak

/Flemming

fly@connect.dk

Fra : Peter Rinder

Dato : 10-04-01 21:40

Jeg tror et TNT2-kort vil være ok til dig.
Du bør dog købe en AGP-udgave (jeg går stærkt ud fra at dit bundkort har en
AGP-port!!!)
Ifølge edbpriser kan et kort tilsvarende det du nævner fås til 479,- hvis
det er AGP istedet for PCI!

/Peter

Fra : Frodo

Dato : 11-04-01 08:48

Køb et Voodoo2 kort det virker fint med CS og giver udemærkede framerates
kan findes brugt for ca. 250-300 kr.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 11-04-01 15:59

> Jeg har bla. fået dette tilbud:
>
> et MVGA-NVTNT2MP
> PIXELVIEW
> Pixelview TNT2 M64 PCI grafikkort, 32MB, Retail
> 515,00

Det ville være synd. 64 bit udgaverne af TNT2 kortene, er temmelig
langsomme. Jeg ville se mig om efter en TNT2 ultra istedet, da de giver en
fornuftig ydelse, til en billig penge. Men det bliver isåfald, også AGP
(tror jeg nok).

@ggemam