Hvem kan registrere domæner lige når de bl~
Fra : Dennis

Dato : 29-09-03 11:28

Jeg kan se, at der er et .COM domæne som står til sletning - er der nogen
der har gode erfaringer med et firma, som kan registrere dette domænenavn,
når det bliver slettet endeligt og dermed igen er til salg?

Dennis

Fra : Søren R

Dato : 29-09-03 11:49

On Mon, 29 Sep 2003 12:27:45 +0200, "Dennis"
<jada@INVALID.nowhere.com> wrote:

>Jeg kan se, at der er et .COM domæne som står til sletning - er der nogen
>der har gode erfaringer med et firma, som kan registrere dette domænenavn,
>når det bliver slettet endeligt og dermed igen er til salg?

Sorry kan ikke hjælpe, men hvordan kan man se om det står til
sletning?
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Dennis

Dato : 29-09-03 11:52

> Sorry kan ikke hjælpe, men hvordan kan man se om det står til
> sletning?

Networksolutions skriver det på de domæner de registrere. Ikke alle gør det
men dé gør.

Dennis

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 29-09-03 12:05

On Mon, 29 Sep 2003 12:51:49 +0200, "Dennis"

>Networksolutions skriver det på de domæner de registrere. Ikke alle gør det
>men dé gør.

husk at man ikke handler hos networksolutions

--
Vh
Thomas Jensen

Fra : Helmar

Dato : 29-09-03 12:19

Det kan den første der gider betale for det, der er ingen krav om at det
skal værre et firma der køber et .com, man kan vist skrive sig op til det
via en der udbyder domainer.

Henrik

Fra : Dennis

Dato : 29-09-03 12:35

> Det kan den første der gider betale for det, der er ingen krav om at det
> skal værre et firma der køber et .com, man kan vist skrive sig op til det
> via en der udbyder domainer.

"Man kan vist skrive sig op til det .. "?? Ja, det er jo dét jeg
efterspørger - hvem tilbyder denne service? Det er jo såre simpelt at lave,
så der må vel være nogen som kan skamme sig til at tage penge for det? Jeg
ved, at alle kan købe et COM-navn, men jeg ønsker at være den første som
registrere dette COM domæne, når det en gang bliver officielt slettet.

Dennis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-09-03 13:19

Dennis skrev:

>"Man kan vist skrive sig op til det .. "?? Ja, det er jo dét jeg
>efterspørger - hvem tilbyder denne service?

En vilkårlig hoteludbyder, f.eks. Enavn.

--
Bertel

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 29-09-03 18:10

"Dennis" <jada@INVALID.nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan se, at der er et .COM domæne som står til sletning - er der nogen
> der har gode erfaringer med et firma, som kan registrere dette domænenavn,
> når det bliver slettet endeligt og dermed igen er til salg?

http://www.snapnames.com men det er forholdsvis dyrt.

Martin Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 07:51

Dennis wrote:

> [...]
>der har gode erfaringer med et firma, som kan registrere dette domænenavn,
>når det bliver slettet endeligt og dermed igen er til salg?

Concor.dk

--
MvH Sprekcer - Fjern [dot] og [at] i email adressen.

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-03 10:49

Sprekcer wrote:
> Concor.dk