Trykfejl i gigantens annonce om en Miele v~
Fra : _paul

Dato : 29-09-03 03:52

I Elgigantens annonce i Søndags Ekstrabladet står der om en ualmindelig billig ny Miele
vaskemaskine at den har 1400 o/m centrifugering. Men på deres hjemmeside angiver de 500
o/m, hvilket bedre passer med at dens centrifugeringsevne begge steder angives som B.
Spørgsmålet er: hvad får man når man køber denne Miele type W304 OND ???

Fra : A38

Dato : 29-09-03 10:25

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
angives som B.
> Spørgsmålet er: hvad får man når man køber denne Miele type W304 OND ???

Hej _paul

Nu ved jeg ikke om der er forskeld på en OND og en Plus men ellers er det
1300

http://www.miele.dk/page.php?page=7298&menu=1225

Mvh Bo Andersen

Fra : _paul

Dato : 29-09-03 19:22

> Hej _paul
>
> Nu ved jeg ikke om der er forskeld på en OND og en Plus men ellers er det
> [...]

W304+ koster 7000,- . Det må være en hel anden maskine.

Fra : Torbenth

Dato : 29-09-03 23:57

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> I Elgigantens annonce i Søndags Ekstrabladet står der om en ualmindelig
billig ny Miele
> vaskemaskine at den har 1400 o/m centrifugering. Men på deres hjemmeside
angiver de 500

Hej.

Den er god nok (1400 omdr.), nedsat med kr. 2500,00. Var ude i Elgiganten
angående køleskab og han fortalte mig om vaskemaskinen. Jeg prøvede at
presse ham på prisen på køleskabet ved at sige at jeg ville undersøge
priserne ved det nye Punkt 1 og da fortalte han at de ikke kunne matche
Elgiganten, bl.a. på vaskemaskinen.

Mvh.
Torben

Fra : Per Lauritzen

Dato : 01-10-03 00:31

Er det overhovedet lykkes nogen at KØBE en Miele i Elgiganten ?.

De påstår at der er 5 ugers levering i Taastrup. 5 uger !!!

/Per