Ny campingforhandler på Sjælland
Fra : Tommy

Dato : 28-09-03 11:57

Hej gruppe.

Til orientering åbner der en ny campingforhandler på Sjælland:

Vestsjællands Campingcenter

www.vs-campingcenter.dk

Dejligt med lidt mere konkurrence på området.

mvh. Tommy

PS - nej, jeg har ikke økonomiske interesser i det firma, men forhandleren
ligger dejligt tæt på min bopæl og indlægget er ment som en
forbugeroplysning.

Fra : Hans Jørgen

Dato : 28-09-03 14:20

Hej Tommy

> Til orientering åbner der en ny campingforhandler på Sjælland.....
> www.vs-campingcenter.dk

Linket virker ikke, ihvertfald ikke hos mig!

> Dejligt med lidt mere konkurrence på området.

Enig!

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 28-09-03 14:34

Sun, 28 Sep 2003 15:20:26 +0200, skrev "Hans Jørgen"
<hjh@(slet)campingstuff.dk> i dk.fritid.camping:

>Linket virker ikke, ihvertfald ikke hos mig!

Linket er tilsyneladende:
http://www.vs-camping.dk/

--
mvh Gitte Sørensen

Nyt forum for gigt-ramte og deres pårørende:
http://forum.gobs.dk

Fra : Tommy

Dato : 28-09-03 14:36

Hej Hans Jørgen.

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Linket virker ikke, ihvertfald ikke hos mig!

Det forstår jeg godt da jeg har "kvajet" mig og skrevet linket forkert.
Undskyld, der skulle stå www.vs-camping.dk og det skulle gerne virke

Mvh Tommy

Fra : Hans Jørgen

Dato : 28-09-03 15:05

> Det forstår jeg godt da jeg har "kvajet" mig og skrevet linket
> forkert. Undskyld, der skulle stå www.vs-camping.dk og det skulle
> gerne virke

Åhr.. jeg ved ikke, jeg var sågu ikke engang så snedig at jeg prøvede
ws-camping akja det må være aldersbetinget..
Linket er ok nu.
--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Tommy

Dato : 28-09-03 16:16

> Åhr.. jeg ved ikke, jeg var sågu ikke engang så snedig at jeg prøvede
> ws-camping akja det må være aldersbetinget..

Tjah, jeg kender det. Har det inde på livet hver dag (siger min kone)

mvh Tommy

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-09-03 18:45

Tommy wrote:

> Tjah, jeg kender det. Har det inde på livet hver dag (siger min kone)

Hehe - jeg skal undlade at modsige jer - hils fruerne...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk