/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Debitel respons ?
Fra : ab


Dato : 26-09-03 23:35

Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.

Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til en
dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60 sekunders
max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede op. De første 7
gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /
statestik ikke noget om.

Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se dk.binaer.

ab



 
 
phk (27-09-2003)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 27-09-03 08:55


"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:w93db.1883$f02.1232@news.get2net.dk...

> Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.
>
> Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til en
> dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60
sekunders
> max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede op. De første 7
> gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /
> statestik ikke noget om.

Jeg har adskillige gange forsøgt at komme igennem til en at snakke med, men
bliver blot ført rundt i deres menuer.

Der er efter min bedste overbevisning også en sammenblanding af voice og
mobil telefoni på deres menusystem. Især fastnetspørgsmål/problemer er
svære at komme igennem med.

>
> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se
dk.binaer.

Det er også betydeligt billigere for kunderne.


--
Per, Esbjerg



Jim Andersen (01-10-2003)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 01-10-03 12:51

ab wrote:
> Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.
>
> Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til
> en dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60
> sekunders max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede
> op. De første 7 gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder
> deres undersøgelse / statestik ikke noget om.
>
> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se
> dk.binaer.

Den fører min udbyder (desværre) ikke. Men jeg ringede da til dem i går
formiddag, og kom igennem på mindre end et minut. Og damen lød som om hun
var glad for at snakke... det var vist nærmere mig der var lidt kort for
hovedet.

/jim (der udtaler sig med den statistiske vægt af 1 (én) opringning)



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste