Carkit 91 - hvad kan bruges?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-09-03 10:41

I forbindelse med min 6210 skal på pension i nær fremtid skal jeg have en
erstatning.
Jeg er meget glad for mit Carkit med tilhørende mutebox,antenne etc.

Men hvad passer ellers til carkittet udover 6310? (af nyere telefoner that
is..)
Er der evt nogle Sony-Erics. der kan passe eller andre mærker?

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 10:41

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3f740993$0$83051$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Men hvad passer ellers til carkittet udover 6310? (af nyere telefoner that
> is..)

Hej Dennis!

I CarKit 91 passer kun 6210 og 6310(i)!
Der kommer ikke flere telefoner fra Nokia, der passer til CarKit 91!

Helmut Lotti

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-09-03 11:59

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message

> [...]

> I CarKit 91 passer kun 6210 og 6310(i)!
> Der kommer ikke flere telefoner fra Nokia, der passer til CarKit 91!

Ævs.
Hvad er der alternativer til carkit 91? (extern antenne, radio mute etc)
Ville nødigt undvære mit håndfri set i bilen :)

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 12:18

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3f741bf3$0$83042$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ævs.
> Hvad er der alternativer til carkit 91? (extern antenne, radio mute etc)
> Ville nødigt undvære mit håndfri set i bilen :)

Nokia har CarKits til alle deres modeller!
Så hvilket CarKit du skal vælge, kommer an på hvilken telefonmodel du køber!

Helmut Lotti