CBB -> TELMORE??? Att: Frank
Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-09-03 21:02

Lige nu har jeg to numre hos CBB, men
jeg ville egentligt hellere over til TELMORE.

MEN lige nu har CBB priser til ned på 69 pr minut og
TELMORE ligger stadigt oppe på 85 øre.

Kan jeg satse på at TELMORE sætter priserne ned?

Mvh Henrik

Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-09-03 21:33

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> MEN lige nu har CBB priser til ned på 69 pr minut og
> TELMORE ligger stadigt oppe på 85 øre.
>
> Kan jeg satse på at TELMORE sætter priserne ned?

Bare hvis du ikke er klar over det, skal du betale 200kr. ved CBB for at få
gavn af deres 69 øre i minuttet.
Så vidt jeg husker skal du snakke over 11 timer *før* du faktisk snakker til
69 øre i minuttet.

Nå, ville bare sikre mig, at du var klar over det :)

Jeg er godt nok ikke Frank, men jeg tror ikke Telmore presser priserne
yderlige ned med mindre CBB også dropper deres CBB Mobil+ liegsom Telmore
droppede deres Telmore Pro og sætter prisen ned på 84 øre eller under.

Så jeg tror det er op til CBB (eller Selvhenter.dk - de er også billige nu)
at sænke priserne én øre under Telmore.
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-09-03 05:15

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lige nu har jeg to numre hos CBB, men
> jeg ville egentligt hellere over til TELMORE.

> MEN lige nu har CBB priser til ned på 69 pr minut og
> TELMORE ligger stadigt oppe på 85 øre.

CBB koster da stadig 99 øre/min, gør det ikke?

-cb

Fra : Henrik Andersen

Dato : 26-09-03 08:14

> CBB koster da stadig 99 øre/min, gør det ikke?
>
> -cb

Jo, det var derfor jeg skrev ned til 69 øre, det er hvis man er Plus
kunde...
Ellers er det vist stadigt 99 øre....

Mvh Henrik

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-09-03 11:58

> Jo, det var derfor jeg skrev ned til 69 øre, det er hvis man er Plus
> kunde...
> Ellers er det vist stadigt 99 øre....

Og det er jo 16,5 % dyrere end Telmores pris på 85 øre/min.

-cb

Fra : N/A

Dato : 27-09-03 14:17

Fra : Jonas Kofod

Dato : 27-09-03 14:17

Ja tegnene er bestemt ikke kommet ind på den måde de var tiltænkt - men
facit's stemmer stadig.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 29-09-03 14:33

Så er det på plads, det er et spørsgmøl før det ikke kan betale sig at ha'
telmore mere....

Mvh Henrik

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-09-03 08:04

> Så er det på plads, det er et spørsgmøl før det ikke kan betale sig at ha'
> telmore mere....

Ja - så taler du godt nok meget.

Per

Fra : Henrik Andersen

Dato : 30-09-03 08:08

Det er jo lige det jeg gør

Mvh Henrik

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-09-03 09:21

> Det er jo lige det jeg gør
>
> Mvh Henrik

Det er jo derfor det er rart med flere alternativer.

Per

Fra : Jonas Kofod

Dato : 30-09-03 12:11

Undskyld men hvor meget taler du? er forbrug på 20 timer i løbet af hvor
lang tid?

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-09-03 13:16

> Undskyld men hvor meget taler du? er forbrug på 20 timer i løbet af hvor
> lang tid?

Tja - 20 timer svarer vel til små 2 år. Min nuværende 3310'er har en
totaltid på 15:15:20, hvor indgående er 09:20:17.

Per

Fra : Jonas Kofod

Dato : 30-09-03 13:48

Så tror jeg ikke du skal skal skifte hvis det tager dig over 2 år at komme
under TELMORE's pris

Fra : Jonas Kofod

Dato : 30-09-03 13:49

Nå ja - det var nok egentligt osse ham Henrik der talte meget som jeg
spurgte til

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-09-03 15:02

> Nå ja - det var nok egentligt osse ham Henrik der talte meget som jeg
> spurgte til

Ja - men det var mig du spurgte :))

Per