første opladning
Fra : ca

Dato : 25-09-03 16:53

Hvor længe skal et batteri oplades første gang?

iflg forhandleren 10-12 timer...
iflg brugsanv. 2 timer (mindst)

6-8 timer burde vel være nok så ?

Casper

Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-09-03 17:20

"ca" <ca2200@ofir.dk> wrote in message
> Hvor længe skal et batteri oplades første gang?
>
> iflg forhandleren 10-12 timer...
> iflg brugsanv. 2 timer (mindst)
>
> 6-8 timer burde vel være nok så ?

Lang tid siden jeg sidst har købt nyt batteri / telefon. Dengang var det 16
timer ifølge brugsanvisningen.

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : BorreBoy

Dato : 25-09-03 17:36

"ca" <ca2200@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor længe skal et batteri oplades første gang?
>
> iflg forhandleren 10-12 timer...
> iflg brugsanv. 2 timer (mindst)
>
> 6-8 timer burde vel være nok så ?

Mange siger det er ligemeget; men hvorfor ikke bare give den rigeligt? Jeg
lader altid min. 16 timer.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-09-03 23:23

On Thu, 25 Sep 2003 18:36:00 +0200, "BorreBoy"
<borreYYY@lucasfilm.dk> wrote:

>Mange siger det er ligemeget; men hvorfor ikke bare give den rigeligt? Jeg
>lader altid min. 16 timer.

Med de batterier der leveres i dag er det faktisk ligemeget.
Men de virker først optimalt efter et par ganges opladning.

/Knud

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 25-09-03 20:21

Jeg ville mene manualen har mere forstand på det end forhandleren har!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-09-03 20:42

"Teis Jacobsen" <NOSPAMteis@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Jeg ville mene manualen har mere forstand på det end forhandleren har!

Dvs bare 2 timer mindst?
Nogen der kan bekræfte at teknologien nu har nået så langt at batterier ikke
skal oplade i minimum 12-16 timer første gang for at få fuld udbytte af det?

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : JMo.

Dato : 25-09-03 21:22

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in

> Nogen der kan bekræfte at teknologien nu har nået så langt at
> batterier ikke skal oplade i minimum 12-16 timer første gang for at få
> fuld udbytte af det?

Lithium-batteri + hurtiglader? - Ja.

Fra : Max[DK]

Dato : 26-09-03 06:38

> Jeg ville mene manualen har mere forstand på det end forhandleren har!

Forhandleren siger det jo for din skyld, så er man fri for at lave
vedligehold på sit batt. så hurtigt efter købet...

/Max

Fra : hynes

Dato : 28-09-03 18:27

har lige fået s55 og kan ikke modtage billedbeskeder gennem sms, kan
det være rigtigt

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-09-03 16:27

Hej

hynes <mhamha@ofir.dk> wrote:

>har lige fået s55 og kan ikke modtage billedbeskeder gennem sms, kan
>det være rigtigt

Ja, det kan det vist godt, billedbeskeder modtager du via GPRS, som du
altså skal være tilmeldt, ellers kommer der vist blot et link hvor man
så kan gå ind på nettet og læse/se pågældende besked.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"