Telmore/shopmore !
Fra : S.A

Dato : 25-09-03 15:15

Der er stadig lang vej for telmore, til "de bedste" på nettet hvad angår
salg af mobiltelefoner. Shopmore har en dræbende lang leveringstid. Og så
har man heller ikke mulighed for at følge sin vare efter bestilling. (Eks.
track & trace)
Når du har sendt din bestilling er det så bare at læne sig tilbage og
vente....vente....ve...imens priserne på den udvalgte mobiltelefon rasler
ned.
Det bør kunne gøres bedre telmore/shopmore.

S.A

Fra : UHT

Dato : 25-09-03 15:20

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:bkut89$5b0$1@sunsite.dk...
> [...]
> ned.
> Det bør kunne gøres bedre telmore/shopmore.

Jeg må indrømme at jeg blev overrasket da jeg bestilte min Nokia 6100 for
noget tid siden.
Jeg bestilte en mandag ved middagstid, og næste formiddag kom posten med
den!

Det er vel også et spørgsmål om de har varen på lager?

/U

Fra : S.A

Dato : 25-09-03 15:25

> [...]
> noget tid siden.
> Jeg bestilte en mandag ved middagstid, og næste formiddag kom posten med

Det må bero på en fejl

> Det er vel også et spørgsmål om de har varen på lager?

Netop..men står der nogen steder at; denne vare er på lager og kan sendes
omgående. Eller denne vare er pt. udsolgt, levering vil ske i løbet af xx
dage.

Fra : UHT

Dato : 25-09-03 15:28

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:bkutrf$8u1$1@sunsite.dk...

> Det må bero på en fejl

Ja, det tør jeg så ikke sige... som skrevet - jeg blev overrasket!

> Netop..men står der nogen steder at; denne vare er på lager og kan sendes
> omgående. Eller denne vare er pt. udsolgt, levering vil ske i løbet af xx
> dage.

Jeg må indrømme at det ville være en smart feature... fra Shopmores side...
som en service til forbrugerne.

/U

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 25-09-03 15:20

[...]
:
: S.A
:
:

Desuden har de langt fra de rigtige priser.

Benjamin

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-09-03 16:27

Hej

"S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

> [...]
>vente....vente....ve...imens priserne på den udvalgte mobiltelefon rasler ned.
> Det bør kunne gøres bedre telmore/shopmore.

Rigtigt mange E-shops kunne lære utroligt meget ved at kopiere konceptet
fra www.thansen.dk Den virker noget nær perfekt !, med et utroligt
overblik hele forløbet igennem, f.eks. bestil Søndag aften frem til kl.
20, og varen er der næste morgen ! - og systemet kører online med
lagerstatus m.v. Sådan skal en E-shop efter min mening fungere. (man
kan så mene hvad man vil om de varer der sælges dér, men e-shop
konceptet er noget nær perfekt).

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 25-09-03 17:56

> [...]
> ned.
> Det bør kunne gøres bedre telmore/shopmore.

Generelt har vores service nu været helt ok, men langt langt fra god nok.
Netop
shopmore er et af de område hvor vi satser langt hårdere i den kommende tid,
vi
har jo bl.a. søgt nyt personale til at tage sig af denne del, og er tæt på
ansættelse
af de rigtige folk.

Systemmæssigt bliver det meget bedre, men indtil videre må vi leve med den
løsning
vi har. Prismæssigt er vi meget godt med på Samsung, men andre mærker kan vi
ikke sikre meget bedre priser (lige nu)

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : S.A

Dato : 25-09-03 18:29

> [...]
> løsning
> vi har. Prismæssigt er vi meget godt med på Samsung, men andre mærker kan

Hej Frank

Som kunde hos shopmore/telmore ville jeg sætte pris på at man under den
lange leveringstid blev informeret undervejs. Eks. kunne det være en
information omkring hvornår varen bliver afsendt fra shopmore. Eller at
shopmore forventer varen leveret om x antal dage, og vil være kunden i hånde
omkring den xx.xx.2003.

-Jeg vil ikke trække debatten i langdrag og forventer derfor ikke et svar
på mit sidste indlæg.

Med venlig hilsen
S.A

Fra : Jean

Dato : 25-09-03 20:48

Frank Rasmussen skrev:
> [...]
> vi
> har jo bl.a. søgt nyt personale til at tage sig af denne del, og er tæt på

Jeg har kun haft gode erfaringer med handel hos Shopmore.dk = hurtig
levering og det er vigtigt for mig.

> Systemmæssigt bliver det meget bedre, men indtil videre må vi leve med den
> løsning
> vi har.

Ok, men en forbedring er altså på vej, det bliver rart.

> Prismæssigt er vi meget godt med på Samsung, men andre mærker kan vi
> ikke sikre meget bedre priser (lige nu).

Personligt har jeg lige brugt Shopmore's kundeservice, da jeg ville vide om
de/I fik Siemens C55 på lager igen. Svaret lød, at det gjorde I, men
kundeservice vidste ikke hvornår. Det forstår jeg så ikke... man kan vel
ringe til Siemens og spørge, hvornår de kan levere? Eller så enkelt er det
måske ikke?

Mvh Jean