|
| Selvhenter.dk ustabil Fra : sah |
Dato : 24-09-03 07:04 |
|
er det bare hos mig , eller har selvhenter.dk ikke været meget ustabil den
sidste uge.
jeg har godt kunne logge ind men hverken se forbrug, rediger profil el.
tanke op.
| |
KR (25-09-2003)
| Kommentar Fra : KR |
Dato : 25-09-03 08:00 |
|
"sah" skrev:
> er det bare hos mig , eller har selvhenter.dk ikke været meget ustabil
den
> sidste uge.
> jeg har godt kunne logge ind men hverken se forbrug, rediger profil
el.
> tanke op.
Jeg har haft store problemer med at tanke. Jeg forsøgte mange gange
fordelt over et par dage, før det lykkedes at tanke.
Jeg skrev til dem på deres kontaktside. Efter en uges tid fik jeg svar
fra dem. De skrev, at der havde været problemer med at tanke.
I mellem tiden havde jeg ringet til dem, hvor jeg fik at vide, at jeg
bare skulle prøve at blive ved med at forsøge.
Der har også været andre problemer. Når jeg har klikket på noget,
er jeg i stedet for blevet logget ud.
--
Mvh. KR
| |
Johnny (27-09-2003)
| Kommentar Fra : Johnny |
Dato : 27-09-03 14:47 |
|
KR wrote:
> Jeg har haft store problemer med at tanke. Jeg forsøgte mange gange
> fordelt over et par dage, før det lykkedes at tanke.
> Jeg skrev til dem på deres kontaktside. Efter en uges tid fik jeg svar
> fra dem. De skrev, at der havde været problemer med at tanke.
> I mellem tiden havde jeg ringet til dem, hvor jeg fik at vide, at jeg
> bare skulle prøve at blive ved med at forsøge.
Jeg har tanket 3 gange uden problemer. Selvhenter siden var meget
ustabil de første par dage efter lanceringen, men derefter har jeg ikke
haft nogle problemer. Sidst jeg tankede var det via mobilen. Det var
hurtigt og nemt... Måske du bare skulle prøve det?
--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
Teleselskab: Sonofon
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers
| |
KR (27-09-2003)
| Kommentar Fra : KR |
Dato : 27-09-03 23:38 |
|
"Johnny"skrev:
> Jeg har tanket 3 gange uden problemer. Selvhenter siden var meget
> ustabil de første par dage efter lanceringen, men derefter har jeg
ikke
> haft nogle problemer. Sidst jeg tankede var det via mobilen. Det var
> hurtigt og nemt... Måske du bare skulle prøve det?
Hej Johnny
Jeg har selv tænkt på, at tanke via mobilen, hvis det ikke lykkedes
at tanke ved første forsøg næste gang. Har netop modtaget det nye
simkort, der vist er det, der skal til for at få mulighed for at tanke
via
mobilen.
--
Mvh. KR
| |
Johnny (28-09-2003)
| Kommentar Fra : Johnny |
Dato : 28-09-03 10:58 |
|
KR wrote:
> Hej Johnny
> Jeg har selv tænkt på, at tanke via mobilen, hvis det ikke lykkedes
> at tanke ved første forsøg næste gang. Har netop modtaget det nye
> simkort, der vist er det, der skal til for at få mulighed for at tanke
> via
> mobilen.
> --
> Mvh. KR
Jeg tale lige med Sonofons kundeservice igår og nævnte problemet.
Kundeservice medarbejderen sagde, at alle generelle problemer med
selvhenter.dk er løst, men at enkelt kunder havde oplevet periodiske
problemer med optankning og login. Hvis man oplever problemer, så vil de
gerne have at man pr. email sender en problembeskrivelse med tid og dato
for problemet. Så kan Sonofons system-folk se nærmere på eventuelle
systemfejl og få dem rettet.
--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50
Teleselskab: Sonofon
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers
| |
sah (30-09-2003)
| Kommentar Fra : sah |
Dato : 30-09-03 13:06 |
|
"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message
news:bl6bck$1r87$1@news.cybercity.dk...
> KR wrote:
>
> > Hej Johnny
> > Jeg har selv tænkt på, at tanke via mobilen, hvis det ikke lykkedes
> > at tanke ved første forsøg næste gang. Har netop modtaget det nye
> > simkort, der vist er det, der skal til for at få mulighed for at tanke
> > via
> > mobilen.
> > --
> > Mvh. KR
>
> Jeg tale lige med Sonofons kundeservice igår og nævnte problemet.
> Kundeservice medarbejderen sagde, at alle generelle problemer med
> selvhenter.dk er løst, men at enkelt kunder havde oplevet periodiske
> problemer med optankning og login. Hvis man oplever problemer, så vil de
> gerne have at man pr. email sender en problembeskrivelse med tid og dato
> for problemet. Så kan Sonofons system-folk se nærmere på eventuelle
> systemfejl og få dem rettet.
ok. nu virker mit også. efter efter at have henvendt mig 3 gang på 14dg.
idag kunne jeg slet ikke logge ind, fordi de havde ændret mit password.
| |
|
|