Ringetone...v..SMS...?
Fra : Allig8or

Dato : 23-09-03 23:08

Hejsa.
Min kammerat har en 3510.
Som tone, når der kommer en SMS,har han valgt "speciel"det er en slags
fløjtetone..den ville Jeg gerne have fat i,min 3510i har ikke denne
tone,hvor kan man hente,
/få tilsendt denne...?

VH

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Stig Sørensen

Dato : 24-09-03 00:08

"Allig8or" <no@no.no> wrote in message
> [...]
> Som tone, når der kommer en SMS,har han valgt "speciel"det er en slags
> fløjtetone..den ville Jeg gerne have fat i,min 3510i har ikke denne

Hejsa.

Du skal nok beskrive tonen lidt nærmere, der kommer 117 forskellige toner op
i mit hoved når du skriver 'fløjtetone'
En bestemt er en tone der lyder som en fulg der kvidrer. Jeg mener xgryde
har den.

Prøv at kigge lidt her: http://mobil.dontdoit.dk/index.php?site=mobilsjov
hvis du har wap så prøv at wappe ind på xgryde.dk.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Allig8or

Dato : 24-09-03 14:29

> [...]
>
> Prøv at kigge lidt her: http://mobil.dontdoit.dk/index.php?site=mobilsjov
> hvis du har wap så prøv at wappe ind på xgryde.dk.

Det er lidt a la fuglekvidder,men xgryde er nede
men Jeg formoder, det er en standard tone i Nokia 3510,
han har "bare" valgt speciel....

Fra : Stig Sørensen

Dato : 24-09-03 14:39

"Allig8or" <no@no.no> wrote in message

> Det er lidt a la fuglekvidder,men xgryde er nede
> men Jeg formoder, det er en standard tone i Nokia 3510,
> han har "bare" valgt speciel....

Nu er min 3510I desværre gået i stykker, så jeg kan ikke tjekke hvordan
speciel lyder.
Er det ikke bare den, bip bip bip biiiip der ? :)
Hvor den så bliver højere og højere?

Den stammer helt tilabge fra 3210 så vidt jeg husker korrekt, den ligger på
en af wap siderne listet på min hjemmeside.
Enten BigHitz eller Nice Nokia, hvis de stadig har den selvfølgelig.

Go jagt :)
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Allig8or

Dato : 24-09-03 14:47

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> en af wap siderne listet på min hjemmeside.
> Enten BigHitz eller Nice Nokia, hvis de stadig har den selvfølgelig.

Min 3510i har også en speciel,men det er ikke den samme,som den på 3510,den
er nok som du beskriver,og det er ikke en ny tone,.
Men tak for svar..