Absolute music ???
Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 14:22

Hej.
Jeg søger en absolute music som vist nok skulle være legendarisk. Jeg tror
det er nummer 5 eller 6. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan
skaffe den. Har prøvet i alle butikker og netbutikker uden held.

PsykoFrans

Fra : Christian Joergensen

Dato : 27-09-03 14:50

On Sat, 27 Sep 2003 15:21:39 +0200, PsykoFrans wrote:

> Jeg søger en absolute music som vist nok skulle være legendarisk.

Hvordan definerer du legendarisk i det henseende?

--
Christian Jørgensen | He who can does.
http://www.razor.dk | He who can't teaches.

Fra : PsykoFrans

Dato : 27-09-03 14:51

..

> Hvordan definerer du legendarisk i det henseende?

At der er mange numre på som stadig er rigtig fede. Alle de andre absolute
music er med mange one hit wonders. Men denne her holder endnu. Derfor er
den legendarisk.

PsykoFrans

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-09-03 20:47

PsykoFrans wrote:

> [...]
> music er med mange one hit wonders. Men denne her holder endnu. Derfor er

Den er legendarisk fordi den stadig er værd at lytte til efter et år?

Det er sgu en sjov verden

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-10-03 00:11

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Den er legendarisk fordi den stadig er værd at lytte til efter et år?
>
> Det er sgu en sjov verden

Ja det gør den da sjovere, når du skriver efter et år, når alle de nævnte
numre udkom i 1994 . Men den burde da ikke være så vanskelig at finde,
uanset om det er 4 - 5 eller 6 der menes, men det skal nok være i
brugtbutikken.

M.V.H....Benny..

Fra : Maria

Dato : 01-10-03 07:10

> [...]
> finde,
> uanset om det er 4 - 5 eller 6 der menes, men det skal nok være i

Nogle af den kan findes på: www.qxl.dk eller www.danauktion.dk

Har selv samlingen fra 1 til 29

Fra : Mads Breddam

Dato : 27-09-03 14:57

> Jeg søger en absolute music som vist nok skulle være legendarisk. Jeg tror
> det er nummer 5 eller 6. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan
> skaffe den. Har prøvet i alle butikker og netbutikker uden held.

Jeg havde engang en #6, men den blev heldigvis stjålet... ellers måtte du
gerne have fået den. Nå, hvis vi skal lade være med at svine, - hvad med at
prøve nogen af de her brugt/bytte bikse der findes rundt omkring. Mon ikke
de har sådan?

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Per Moreau

Dato : 27-09-03 16:35

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mads Breddam
> breddam@esenet.dk
>
> "Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim

http://shor.ter.dk/158139308
"special udgivelse" med 21 tracks

OK Odense Musikbibliotek har dem til udlån.
http://musik.fynbib.dk/ men det kræver at du er Fynbo for at kunne låne
hos dem, ellers undersøg det bibliotek i nærheden af dig om de kan
fremskaffe den. Ingen butikker ligger inde med den, da det er en plade der
er udgået af produktion for mange år siden, ellers er der kun
brugt/byttebixe tilbage som at Mads nævnte.

Mvh
Per M.

Fra : Maria Hansen

Dato : 27-09-03 16:49

kig her:

http://dk.qxl.dk/accdb/Search.asp?txtSearch=absolute+music

Fra : MCP_DK

Dato : 30-09-03 20:42

> [...]

> Jeg tror det er nummer 5 eller 6. Er der nogen der kan fortælle
> mig hvor jeg kan skaffe den. Har prøvet i alle butikker og

abs.musik 4 ver utrolig populær og er vist nok den af de tidlige der
har solgt mest.

Michael