Bjørn
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-09-03 23:19

Vi har nok alle undret os lidt over en af teksterne på en melodi fra den nye
cd. Den hvor der bliver sunget om at det er tid til farvel og stoppe mens
legen er god og hvad ved jeg
I "Musiktema" i Danmarks Radio Program 4 fredag aften var der et portræt
af gruppen og deres meget populære nye cd med 60-er-slagere. Jørgen Mylius,
som havde programmet, sluttede af med at spørge om fremtiden for "Bjørn og
Okay". Hr. Hansen svarede at gruppen havde tænkt at fortsætte så længe som
folk var interesserede i deres musik.
Så slap helt af. Det var bare en tekst, ikke en hensigtserklæring.
Gruppen fortsætter. Jørgen Mylius talte også med Bjørn om "Kandis". Flink,
som Mylle jo er omtalte han "Kandis" som landets populæreste orkester og
tilføjede: "hvis det da ikke er "Bjørn og Okay".
Skal vi ikke erklære at det nok er "Kandis" som er landets populæreste
orkester, med "Bjørn og Okay" på en anden-plads.
Men bortset fra blev der spillet en masse gode numre fra cd-en. Intet
under at den er blevet den enorme kanon-succes, som den er. Det var rigtig
god musik. Det er vi ikke forvænt med i P4

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-03 13:10

> [...]
> under at den er blevet den enorme kanon-succes, som den er. Det var rigtig
> god musik. Det er vi ikke forvænt med i P4

Hej Åge

Jeg ved ikke hvem der er Danmarks bedste, om det er Bjørn & Okay eller
Kandis, Men teknisk set, er Bjørn den bedste sanger, men man kan godt høre,
at det nu om dage nemt kommer til at knibe med luften, og han sommetider
overlader mikrofonen til andre i gruppen, hvilket var næsten utænkeligt for
mange år tilbage. Men det får mig alligevel til at tænke på en gammel LP
jeg har stående med Bjørn & Okay. Den har ikke som andre, et ydercover, men
kun noget der minder om den inderste pose, men teksten er ikke til at tage
fejl af, man skulle næsten tro, den var lavet til Bjørn's sølvbryllup, for
med store typer står der " De snupper sgu altid førstepladsen " og det
holder jo stadig, der er vel dårligt nogle af deres plader der ikke har
været deroppe at vende, og hvad kan man sige til det, andet end " Godt gået
"..

M.V.H.....Benny..