Musik Stykke Fra Reklame...
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 22:30

Hejsa i gruppen...

Det jeg søger er Kunstner og Nummer på det stykke musik der bliver brugt i
en af
de ny reklamer fra Rådet For Større Færdselsikkerhed.
Det er reklamen som handler om en dame der kører ind i et par unge mennesker
Man ser reklamen som set hvis tiden bliver spolet tilbage.
Musikstykket starter med lidt guitar, og midt i reklamen begynder en
damestemme at synge...

Hvis nogen ved hvad det er ville jeg blive meget glad...

Sune Folkmann
___________

"To fly is a great thing....To fall is not..."

Fra : -V-

Dato : 02-10-03 02:32

Sune Folkmann wrote:
> [...]
> damestemme at synge...
>
> Hvis nogen ved hvad det er ville jeg blive meget glad...

Mikkel Andersson ved det. I dk.medier.tv skrev han:
"Det er Allison Krauss og nummeret hedder "The Lucky One"."

Det har jeg nu konfirmeret, og det er jeg *også* glad for at få at vide.

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 15:09

Rigtig mange tak for det....