Shu-Bi-Dua : 200
Fra : Morten Steen

Dato : 26-09-03 08:31

Fik denne fortrinlige boks i fødselsdagsgave. Herligt genhør!
Især flipper jeg ud over "Generatorbouillon". Havde glemt hvor superfedt et
nummer det er. MEN, det er sgu da ikke Bunden der synger den?! Hvem er det
så?
Og hvilken plade er det nu den oprindeligt er fra?

Morten

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 26-09-03 08:48

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så?
> Og hvilken plade er det nu den oprindeligt er fra?

Den er originalt fra 1'eren...Altså den der bare hedder "Shu-bi-dua"

Det er rigtigt at det ikke lyder som Bunden der synger for i
Generatorbouillon. Men hvem så?? Well, i følge coveret til 1'eren er der,
foruden Bunde på vokal også Dinger, Jens Tage Nielsen og Paul Meyendorf...Så
det kan vel være en af dem. Der står desværre ikke hvem der synger hvad...

--
/Thomas Hillebrandt

....replace .kom with .com to get a valid address...

Fra : -V-

Dato : 26-09-03 10:01

Morten Steen wrote:
> [...]
> den?! Hvem er det så?
> Og hvilken plade er det nu den oprindeligt er fra?

"Paging Karina Hjort, paging Karina Hjort"

-V-

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-09-03 10:11

> "Paging Karina Hjort, paging Karina Hjort"

*LOL* Gør det noget, at Karina Hjorth svarer i stedet Well... forsøgte i
hvert fald... men jeg arbejder på sagen. Har sendt en føler til USA.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Morten Steen

Dato : 26-09-03 10:51

> *LOL* Gør det noget, at Karina Hjorth svarer i stedet Well... forsøgte
> hvert fald... men jeg arbejder på sagen. Har sendt en føler til USA.

Tak for indsatsen! :) Men hvad sker der i USA?

Morten

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-09-03 11:26

> Tak for indsatsen! :) Men hvad sker der i USA?

Der bor en ex-shub, som måske kan give det præcise svar

Mvh
Karina

Fra : Morten Steen

Dato : 26-09-03 11:33

> Der bor en ex-shub, som måske kan give det præcise svar

Cool. En man kender?

Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-09-03 11:39

Morten Steen wrote:

> Cool. En man kender?

Mike H, Jiggy Hardinger, Shub Doggy H, aka Den Skæve Shub?

/David

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-09-03 12:21

> Mike H, Jiggy Hardinger, Shub Doggy H, aka Den Skæve Shub?

Jep! Manden, der har humor, hvor vi andre har knogler, som en ven engang
udtalte....

Mvh
Karina

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-09-03 10:07

> nummer det er. MEN, det er sgu da ikke Bunden der synger den?! Hvem er det
> så?

Nu står der godt nok ikke noget om, hvorvidt trommeslageren Bosse synger på
den plade (der står bare, han spiller trommer), men i mine ører lyder det
faktisk lidt som ham. Det kan sammenlignes med A. Tomsen på CD2 fra
Shubilæum - der synger han også.

Jeg kan med rimelig sikkerhed udelukke, at det er Hardinger - han har en
helt anden stemme. Så hvis man går efter linernotes, så vil der ellers kun
være Tågis og Paul tilbage, og SKAL det være en af de to, holder jeg på
Tågis (Jens Tage, keyboardspilleren), da Paul allerede dengang ikke var så
"hooked" på gruppen, som de andre var (han forlod jo også både gruppen og
Danmark kort efter udgivelsen af 1'eren for at gøre karriere som
shippingmand).

Anyway, jeg kan lige prøve at forhøre mig lidt, og så kan det være, jeg
vender tilbage med et mere præcist svar.

Mvh
Karina

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-09-03 14:53

> [...]
> Tågis (Jens Tage, keyboardspilleren), da Paul allerede dengang ikke var så

Arh, shoot... Jeg holdt forkert.... Det er Paul Meyendorff, der synger på
Generatorbouillon. På den anden side... så forstår jeg bedre, jeg ikke kunne
genkendt stemmen

Mvh
Karina