Rolling Stones - Forty Licks - hvilken ska~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-09-03 22:11

når jeg finder denne titel på cdon.com er der 4 udgaver!
limited
tour
special edition
og så en "almindelig"

jeg vil egentlig godt nøjes med den almindelige, men nummer 13 på den er
IKKE She's A Rainbow som den er på alle de andre udgaver?
er det en fejl hos cdon eller hvad?

er alle udgaver ens?
er Tour udgaven live numre?

Jeg vil helst have de almindelige studieindspilninger OG She's A Rainbow
SKAL være der - hvilken bør jeg købe?

på forhånd tak
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-09-03 13:37

> [...]
>
> er alle udgaver ens?
> er Tour udgaven live numre?
>
> Jeg vil helst have de almindelige studieindspilninger OG She's A Rainbow

Kig efter deres Singles Collection i stedet.

M.V.H.....Benny..