bbcode funktion på kun lidt over 30 linjer
Fra : Lobais

Dato : 27-09-03 21:27

Jeg har lavet denne funktion, til at oversætte bbcode til html,
men jeg kan ikke få den til at fylde mere end en 30 linjer, mens
alle dem jeg har fundet på internettet fylder flere hundrede. Ved
i hvad det er min funktion ikke kan som alle de andre kan, eller
hvad jeg har gjort galt?
http://www.ahle.dk/phptests/bbcode.txt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-09-03 21:30

On Sat, 27 Sep 2003 20:27:19 +0000 (UTC)
Lobais <1@3.be> wrote:

> [...]
> alle dem jeg har fundet på internettet fylder flere hundrede. Ved
> i hvad det er min funktion ikke kan som alle de andre kan, eller

har du overvejet om det bare er fordi de andre er elendige til at kode?

Fra : Lobais

Dato : 28-09-03 08:39

> har du overvejet om det bare er fordi de andre er elendige til at kode?
Det håbede jeg i ville sige ;)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-09-03 21:51

Lobais wrote:
> [...]
> alle dem jeg har fundet på internettet fylder flere hundrede. Ved
> i hvad det er min funktion ikke kan som alle de andre kan, eller

Det kunne jo være interessant hvis du postede nogle links til nogle af
de andre :D

Jeg kender intet til BB code ;) Så kan ikke se om din gør alt det som
ligger i BB code ;)

(Damn, alt det BB minder mig om et program på TVD2 :D)

mvh
Johan

Fra : Lobais

Dato : 28-09-03 08:39

> Det kunne jo være interessant hvis du postede nogle links til nogle af
> de andre :D
Ok, her er phpbb's eget:
http://www.ahle.dk/phptests/phpbb/bbcode.txt
http://www.ahle.dk/phptests/phpbb/bbcode.tpl

> (Damn, alt det BB minder mig om et program på TVD2 :D)
hehe

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-09-03 08:50

Lobais wrote:

> Ok, her er phpbb's eget:
> http://www.ahle.dk/phptests/phpbb/bbcode.txt
> http://www.ahle.dk/phptests/phpbb/bbcode.tpl

Jeg kan efter et kort kig, se at den kode gør en del mere end din...
eller er der tale om en bestemt funktion jeg skal pille ud? Eller skulle
din gøre det samme som hele den der fil?

mvh
Johan

Fra : Lobais

Dato : 28-09-03 12:03

> Jeg kan efter et kort kig, se at den kode gør en del mere end din...
> eller er der tale om en bestemt funktion jeg skal pille ud? Eller skulle
> din gøre det samme som hele den der fil?
Enligt skulle det bare være en funktion, der modtog en streng, og
konverterede alt bbcode til html kode...

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 27-09-03 22:40

Lobais wrote:

> Jeg har lavet denne funktion, til at oversætte bbcode til html,
> men jeg kan ikke få den til at fylde mere end en 30 linjer, mens
> alle dem jeg har fundet på internettet fylder flere hundrede.

Jeg tror de andre er ringe til at kode, tænk hvad din kode kunne koges
ned til med strtr() og et array

mvh

Jesper Brunholm