USB/USB2/Firewire IDE controller...
Fra : Thomas Lojmann Jorge~

Dato : 27-09-03 13:06

Hej alle,

Jeg søger en producent eller et sted hvor man kan købe et lille print
med en IDE controller på, som kobles til en PC via USB eller Firewire.

Det er noget jeg skal bruge til at lille privat projekt jeg har gang i.

Jeg er ikke interesseret i at købe en "case" med det hele i, KUN selve
controlleren.

Er der nogle som kan hjælpe?

/Thomas Lojmann Jørgensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-09-03 21:06

Thomas Lojmann Jorgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

>Jeg søger en producent eller et sted hvor man kan købe et lille print
>med en IDE controller på, som kobles til en PC via USB eller Firewire.

Du skal nok ind i en elektronik forretning som f.eks Brinck. Men jeg
tror det bli'r svært, det er næppe en hyldevare.

Jeg ville nu nok købe en extern harddisk skuffe til en plovmand og så
pille printet ud.

<mlr>

Fra : Aksel Spandet

Dato : 27-09-03 23:43

Hey!

Har selv haft sådan et projekt på hjernen....

Jeg fandt denne side:
http://www.deltrontech.com/Firewire/1394IDE/1394IDE.htm

Ved ikke om det kan købes nogle steder i dk.... Det er lang tid siden jeg
fandt linket, så ved ikke om du ka bruge det til noget....

Hvis du finder et i dk man kan købe det, gider du så ikke lige smide en
besked?

Mvh
Aksel Spandet

Fra : A. K.

Dato : 28-09-03 07:34

"Aksel Spandet" <akselspandetFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fandt linket, så ved ikke om du ka bruge det til noget....
>
> Hvis du finder et i dk man kan købe det, gider du så ikke lige smide en

Ved at søge lidt på google fandt jeg da ud af at firmaet har en afdeling i
DK
Banamarksvej 50 B
2805 Brøndby
telf +45 43 43 43 42
sales@conelec.dk

Fra : Thomas Lojmann Jorge~

Dato : 28-09-03 11:00

A. K. wrote:
> [...]
>

> Ved at søge lidt på google fandt jeg da ud af at firmaet har en afdeling i

URL? Jeg sys ikke lige at kunne finde det - måske min tolmodigs skyld :(

/Lojmann
Malmö