Computer lukker umotiveret ned
Fra : Henrik

Dato : 27-09-03 11:56

Hej Gruppe,

Efter strømafbrydelsen i denne uge har jeg haft problemer med min PC.

Den stod tændt da strømafbrydelsen kom og da strømmen kom igen ville den
ikke umiddelbart starte, først da jeg tog netstrømmen fra og til igen hjalp
det.

Nu her et par dage efter starter den fint, men slukker umotiveret efter et
par minutter - og vil ikke køre mere end et par minutter ad gangen.

Jeg har checket at alle blæsere kører incl. strømforsyningen.

Er det strømforsyningen, eller ?

Gode råd modtages !

Henrik

Fra : Leony

Dato : 27-09-03 14:04

"Henrik" <kjarbye(fjern)@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er det strømforsyningen, eller ?

Måske, jeg ville i hvert fald starte med at låne en PSU og så prøve med
den.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kenneth Achner

Dato : 27-09-03 15:05

Det kan også være virus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-03 15:58

"Kenneth Achner" <NOSPAM.ken.neth@achner.dk> wrote in message news:3f7598e6$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det kan også være virus

Det kan også være en mide der er på rov i computeren

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-03 16:31

Henrik wrote:

> [...]
> Nu her et par dage efter starter den fint, men slukker umotiveret efter et
> par minutter - og vil ikke køre mere end et par minutter ad gangen.

Det har jeg også prøvet, det var PSU'en.
Er din en Macron MPT-301?

Fra : Henrik

Dato : 28-09-03 11:55

"Jens C. Hansen [Odense]" <jch©greylion·dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg også prøvet, det var PSU'en.
> Er din en Macron MPT-301?

Nej, det er en ZeaZonic SS-300PS fra et Aopen HQ45 kabinet. Jeg prøver at
skifte PSU-en til en start.

Henrik