Lexmark X1130 og Win XP:
Fra : Leif Poulsen

Dato : 27-09-03 11:15

Hej gruppe

Jeg har et mindre problem med min billige Nettoprinter i Windows XP (Den
virkede fint i ME). Efter at have deaktiveret printeren i fejslsikret
tilstand, kan jeg boote op engang, hvor driverne til printeren så
installeres fra CD-ROM. Næste gang jeg booter er der blå side med konflikt
og maskinen kan kun boote i fejlsikret tilstand.

Jeg har prøvet at downloade driver fra nettet, men Lexmark har åbentbart
fejl på deres FTP-server, så det er ikke lykkedes.

Nogle gode forslag?

Med venlig hilsen

Leif
PS: Printeren bruger USB.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-09-03 19:10

Denne virker fint hos mig http://shor.ter.dk/902306936

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 27-09-03 23:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f75d26e$0$48896$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Denne virker fint hos mig http://shor.ter.dk/902306936
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen
>
> Mail adressen virker.

Tak for adressen, den virkede

MvH

Leif

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-09-03 06:53

Leif Poulsen wrote:
> "Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
>
> Tak for adressen, den virkede

Det lyder godt, jeg fandt den på Lexmarks side!
http://shor.ter.dk/339874294

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.m

Fra : Leif Poulsen

Dato : 28-09-03 11:39

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f767719$0$13215$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det lyder godt, jeg fandt den på Lexmarks side!
> http://shor.ter.dk/339874294
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen
>
> Mail adressen virker.m

Jeg måtte lukke firewallen, før min download manager kunne hente den, da
noget "application gateway layer" åbentbart skulle have lov til at køre.

Mvh

Leif