Hvor kan man købe canon i850
Fra : JS

Dato : 26-09-03 18:39

Er der nogen af jer der ved hvor man købe ovenstående printer.
Jeg vil gerne høre fra folk som har set den i en butik eller selv har haft
succes med at købe den inden for den seneste dage, ikke folk der på
edbpriser.dk kan se at der er forhandlere der har den i rest.

JS

Fra : PSG

Dato : 26-09-03 18:49

"JS" <js_591@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> succes med at købe den inden for den seneste dage, ikke folk der på
> edbpriser.dk kan se at der er forhandlere der har den i rest.

Tænk og Test havde en grundig test af (all-in-onei)printere for et par numre
siden, og jeg mener bestemt at det var Canons printere der fik alvorlige
tæsk, bl.a. fordi deres tonerpatroner er udstyret med en chip der medfører
at printeren nægter at udskrive når indholdet i patronerne kommer under et
vist niveau - selvom der er masser af bælk tilbage. Så det kan godt være en
dyr fornøjelse.

HP's maskiner fik i øvrigt bedste karakterer.

--
Patrick

Fra : Preben Andersen

Dato : 26-09-03 19:06

"PSG" <patrickgram@yahoo.com> wrote in message

> [...]
en
> dyr fornøjelse.
>
> HP's maskiner fik i øvrigt bedste karakterer.

Du kan hverken huske det ene eller det andet din klovn. Prøv at undersøge
tingene lidt bedre inden du udtaler dig.
Canons printere var bedst og billigst, og Canon i850 blev betegnet som det
bedste køb, og det var Epsons printere, der var udstyret med en chip.
HP-printeren blev betegnet som et håbløst køb, da den var den dyreste på
længere sigt.

/Preben

Fra : PSG

Dato : 27-09-03 19:46

"Preben Andersen" <pranNOSPAM@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedste køb, og det var Epsons printere, der var udstyret med en chip.
> HP-printeren blev betegnet som et håbløst køb, da den var den dyreste på

Slap af min ven. Mit bidrag var jo ikke specielt ultimativt
("jeg-mener-bestemt" skrev jeg). Men det er da rart at du kan bidrage til
oplysning til spørgeren, selvom dit tonefald ikke ligefrem opfordrer til
videre dialog. Farveller, Polle!

--
Patrick