Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SÅ går det løs!
Fra : Rene

Dato : 27-09-03 09:08

Så går det løs i dag (27-9-2003). 5 modeller og 25 fotografer i samarbejde
med www.visionfoto.dk vi starter i Esbjerg kl. 11 og fotograferer en 4-5
timer. Efterfølgende tager vi på café og hygger os. Fed dag under opsejling
som vi helt sikkeret vil gentage næste år.

- Rene

Fra : Christian

Dato : 27-09-03 09:45

On Sat, 27 Sep 2003 10:08:24 +0200, "Rene" <ross@cool.dk> wrote:

> [...]
>timer. Efterfølgende tager vi på café og hygger os. Fed dag under opsejling
>som vi helt sikkeret vil gentage næste år.

Held og lykke med projektet! Det mener jeg virkelig!

Men må jeg give jer et råd skal det være: Få jer en professionel
web-master! Den hjemmeside, I annoncerer her, er fuld af
fejltagelser: Sider, der ikke signalerer, at de er færdige med at
loade, og ikke tydeliggør, hvad der forventes af brugeren. Ulogisk
navigation, med en menu, som man opdager ved et tilfælde, og som man
ikke kan holde fast på. Anvendelse af non-standard HTML som på
forhånd udelukker mange brugere med ældre browserversioner.
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Rene

Dato : 27-09-03 19:54

Hej med dig!

Du er den første der har klaget over sitet endnu. Men jeg skal da videregive
dine informationer til vores webmaster med det samme!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-09-03 00:00

Nok fordi i ikke har haft mange besøgende endnu og som oftest bliver
folk bare væk i stedet for at sende en klage.
En side der tror at de skal bestemme over min browsers størrelse ryger
automatisk i kategorien "Besøg aldrig mere".

Fra : Rene

Dato : 28-09-03 00:07

Hmmmm ... vi har haft over 4500 besøgende på 6 måneder, det mener jeg er ret
ok, af en amatørgruppe. Men det står dig selvfølgelig frit for om du vil
besøge vores site eller ej. Det er jo et frit land vi lever i.

MVh

René

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-09-03 05:03

Mener du ikke 4500 hits?

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 28-09-03 09:32

Christian wrote:

> [...]

Det lyder da spændende. Jeg går ud fra at det også er en annoncering af
at der er en stak nye billeder på vej

> [...]
> ikke kan holde fast på. Anvendelse af non-standard HTML som på
> forhånd udelukker mange brugere med ældre browserversioner.

Jeg vil give Christian ret noget hen ad vejen. Siden er lækker og har en
god 'look and feel', men det vil garanteret give flere hits hvis i fx
gør menuen permanent synlig - det er jo den der skal stå og 'invitere
til' at besøge en side mere...

Overall er det et spørgsmål om at bruge standard-html, der ER fede
tekniske løsninger til stede, og når man bruger dem vinder man rigtigt
meget i brugervenlighed, crossbrowser-tilgængelighed og hastighed.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Rene

Dato : 28-09-03 20:15