stofa flexrate og ekstra opkrævning
Fra : Martin Severinsen

Dato : 10-04-01 00:05

Er der nogen der egentlig er blevet opkrævet for traffik over 4GB?

Fra : tvl

Dato : 11-04-01 12:11

Nix, men det kan de da heller ikke gøre! Der står på kontrakten, at kontoen
bliver spærret, hvis man overstiger de 4 GB! Hvilket vi har skrevet under
på!
Så jeg mener ikke, at de kan opkræve noget som helst! Hvilket jeg indtil
videre heller ikke er blevet!

mvh. Thomas

Fra : Jes Hovmøller

Dato : 11-04-01 16:50

Hej

Nej jeg er ikke blevet opkrævet mere end de 200 kr.

Det er jo ikke vores problem at de ikke har styr på deres software.

Mvh Jes