Tweak med regedit (GeforceFX)
Fra : -= BGN =-

Dato : 26-09-03 18:03

Jeg har mistet et link.
Jeg havde fundet et link til en side som beskrev hvordan man i
registreringsdatabasen kunne tilføje en linie, hvorefter der i "Egenskaber
for skærm" under "Instillinger" - "Avanceret" og her fanebladet for
geforce-kortet, var tilføjet et menupunkt til tweaking af kortet,
memoryspeed og den slags.

Er der en der ligger inde med den linie til reg.basen eller link til en side
som beskriver dette.

Bo

Fra : Jante

Dato : 26-09-03 18:33

"-= BGN =-" <bo@bgn.dk> skrev:

> [...]
> memoryspeed og den slags.
>
> Er der en der ligger inde med den linie til reg.basen eller link til en side

Værsgo:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvTweak]
"CoolBits"=dword:00000003

J.L.

Fra : -= BGN =-

Dato : 26-09-03 18:40

Skide godt, JL Nu kom menupunktet. Tak

Bo

Fra : lacrimosa

Dato : 03-10-03 03:12

"-= BGN =-" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> memoryspeed og den slags.
>
> Er der en der ligger inde med den linie til reg.basen eller link til en

Hvordan indsætter man en sådan REG kode?

Hilsen
Slasko