E-Mail
webnoob 5265
Dialog email
Fra : Anders pedersen

Dato : 26-09-03 12:19

Når jeg prøver at sende email fra dialog kommer der en fejlmeddelse.
Har jeg sat det op forkert
Nogen der har en vejledning hvordan email skal sættes på dansk

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Leony

Dato : 26-09-03 17:30

"Anders pedersen" <4894apedeNOSPAM@elev.daks.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg prøver at sende email fra dialog kommer der en fejlmeddelse.
> Har jeg sat det op forkert

Hvad står der i fejlmeddelsen?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Anders pedersen

Dato : 26-09-03 19:13

On Fri, 26 Sep 2003 18:29:56 +0200, Leony wrote:

> "Anders pedersen" <4894apedeNOSPAM@elev.daks.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad står der i fejlmeddelsen?

Jeg har lagt fjl meddelsen i binaer fra dens log
Den kan ses her:

Anders

Fra : Leony

Dato : 27-09-03 14:27

> Jeg har lagt fjl meddelsen i binaer fra dens log
> Den kan ses her:

Godt du havde et link med, binaer er lidt uoverskuelig for tiden,
takker.

Relayed mail er som regel hvis du prøver at sende gennem Stofanet og er
koblet via TDC (eller 2 andre forskellige udbydere).
Hvis du kobler op til den udbyder hvis server du bruger, så skulle det
virke.

Fra : Anders pedersen

Dato : 27-09-03 19:35

On Sat, 27 Sep 2003 15:27:16 +0200, Leony wrote:

> "Anders pedersen" <4894apedeNOSPAM@elev.daks.dk> skrev i en meddelelse

> Godt du havde et link med, binaer er lidt uoverskuelig for tiden,
> takker.
Det kan jeg godt selv se

> [...]
> koblet via TDC (eller 2 andre forskellige udbydere).
> Hvis du kobler op til den udbyder hvis server du bruger, så skulle det
Kan du ikke lige forklarer mig det ligt nærmere hvordan jeg sætter emalen
rigtig op.

Jeg skal jo sende gennem en anden server end stofanet.
Kan jeg komme til at bruge dialog som et rigtigt epost program?
Kan se du har sendt fra oe. bruger du dialog?

Hvis jeg får det til at virke gennem dialog vælger jeg et til fældigt epost
program men ikke oe.

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Leony

Dato : 28-09-03 21:38

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:1cat4oq3c9mjf.1oqnqfaiwyizp$.dlg@40tude.net

> Jeg skal jo sende gennem en anden server end stofanet.

Hvorfor skal du det?
Har Stofa ikke en SMTP server?

Det har de, fundet i deres supportsektion:
Har Stofa en udgående SMTP server og hvis ja hvad er adressen?
Ja, adressen er mail1.stofanet.dk

> Kan jeg komme til at bruge dialog som et rigtigt epost program?

Det skulle der ikke være noget i vejen for.

> Kan se du har sendt fra oe. bruger du dialog?

Jeg har prøvet det en kort overgang - uden problemer.
Har også prøvet mange andre nyhedslæsere, men jeg vender altid tilbage
til OE med quote-fix Det dækker mine behov i tekstgrupper, til
binære grupper brugte jeg Getright (Easynews har webinterface og
overhead er for stor via NNTP).

> Hvis jeg får det til at virke gennem dialog vælger jeg et til fældigt
> epost program men ikke oe.

Agent minder meget om Dialog.
http://www.forteinc.com/main/homepage.php

Fra : Anders pedersen

Dato : 29-09-03 17:41

On Sun, 28 Sep 2003 22:38:12 +0200, Leony wrote:

> "Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en
> meddelelse news:1cat4oq3c9mjf.1oqnqfaiwyizp$.dlg@40tude.net

> Hvorfor skal du det?
> Har Stofa ikke en SMTP server?
Den mail adresse jeg bruger er ikke gennem stofanet men gennem jubii

Prøver lige at sætte den op i oe
> Det har de, fundet i deres supportsektion:
> Har Stofa en udgående SMTP server og hvis ja hvad er adressen?
> Ja, adressen er mail1.stofanet.dk
Den kender jeg godt den bruger min far

> Det skulle der ikke være noget i vejen for.

> Agent minder meget om Dialog.
> http://www.forteinc.com/main/homepage.php
Jeg har haft agent inde i en kort overgang men da jeg ikke kunne få dens
visning til virke. Valte jeg der for dialog.

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen