Skide Modem
Fra : Brian Jørgensen

Dato : 25-09-03 22:36

Hej.

Er der nogle der ude som har samme problem som mig? Og måske har en løsning
på det.

Jeg har et Modem fra creative (Modem blaster usb). Det lort disconnecter
hele tiden, det kan svinge fra 1 min til 10 min. Der dukker lige pludselig
en boks op, hvor der står RPC har udført en udventet afslutning, maskinen
genstartes om et minut.

Jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg har prøvet alle mulige indstillinger,
hentet de sidste nye drivere. Lige meget hjælper det.

MVH Brian

Fra : Peter Pan

Dato : 25-09-03 23:11

"Brian Jørgensen" <B.Z.J@Get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg har prøvet alle mulige indstillinger,
> hentet de sidste nye drivere. Lige meget hjælper det.

Du har fået dig en Blaster orm. Et par sikkerhedspatches og noget antivirus
kan gøre godt.

Mere info kan du få i news:dk.edb.sikkerhed.virus

Mvh
Anders