opstart mm.
Fra : Ejgil Kurt Nielsen

Dato : 25-09-03 21:24

Hej Jeg har 2 problemer jeg håber at nogen kan hjælpe mig

1: En computer der ikke vil starte ca. hver 10. gang jeg tænder den når
cpuventilatoren at reagere og lysdioderne at
lyse ganske kort så afbrydes strømmen igen??

2: En anden computer vil ikke starte programmer fra skrivebordet, men kan
godt starte dem fra stifinder ?
Når jeg forsøger at starte fra skrivebordet får jeg en fejlmeddelse
fra Explorer programet har udført en ulovlig handling
Jeg ved godt det ikke er den helt rigtige NG men jeg prøver alligevel

MVH
Ejgil Kurt Nielsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-09-03 21:33

"Ejgil Kurt Nielsen" <ejgilk@city.dk> crashed Echelon writing

> 1: En computer der ikke vil starte ca. hver 10. gang jeg tænder den når
> cpuventilatoren at reagere og lysdioderne at
> lyse ganske kort så afbrydes strømmen igen??

Hvilken type hardware sidder i og hvor stor en PSU?

> [...]
> fra Explorer programet har udført en ulovlig handling
> Jeg ved godt det ikke er den helt rigtige NG men jeg prøver alligevel

Har du reinstalleret for nyligt? Noget tyder på grimme indstillinger i
registringsdatabasen eller måske en gang virus.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ejgil Kurt Nielsen

Dato : 28-09-03 15:23

"Ejgil Kurt Nielsen" <ejgilk@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jeg har 2 problemer jeg håber at nogen kan hjælpe mig

> Hvilken type hardware sidder i og hvor stor en PSU?

Er løst med fastspænding af printkort mm.

> Har du reinstalleret for nyligt? Noget tyder på grimme indstillinger i
> registringsdatabasen eller måske en gang virus.

Er løst med format c: