Junior - På Flugt fra Alting. Findes
Fra : Peter Theglev

Dato : 25-09-03 08:59

Nogen der ved om gruppen har frigivet den som MP3, eller om cd'en stadig
kan fås et eller andet sted?

Med taknemmelig hilsen
Peter

Fra : sune vuorela

Dato : 25-09-03 10:03

En der kalder sig Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> skrev:

>Nogen der ved om gruppen har frigivet den som MP3, eller om cd'en stadig
>kan fås et eller andet sted?

mon ikke du kan være heldig at finde den brugt et sted?

forresten en fed skive som jeg stadig ofte bruger...

--
sune

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 25-09-03 13:27

Jeg stemmer for at "Jesus built by hotrod" med Ministry passer
bedst... ;)

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 25-09-03 13:28

Sry... forkert tråd