DCU pressemeddelelse
Fra : Hans Jørgen

Dato : 25-09-03 11:56

Nu kommer der jo et gratis campingblad udgivet af Neslein (campingferie.dk)
og så er det sjovt at læse pressemeddelelse fra DCU.
Man skriver minsanten, åbenbart uden at rødme eller ryste på hånden blandt
andet i pressemeddelelsen om medlemmernes store glæde for bladet at:
"Det er opnået gennem en konsekvent rendyrkning af en redaktionel profil,
der forholder sig kritisk/positivt overfor campinglivets mange facetter, og
at være objektivt uden at samtidig være i lommen på snære
kapitalinteresser".
Ham Frøhlich er sgu en munter fætter!
Men læs selv pressemeddelelsen på eksempelvis
http://www.campingdanmark.dk/pages/article_show.asp?articleguid=4996

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Tommy

Dato : 25-09-03 16:54

"Hans Jørgen" <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kapitalinteresser".
> Ham Frøhlich er sgu en munter fætter!
> Men læs selv pressemeddelelsen på eksempelvis

Ja, nu rabler det vist helt for Frøhlich.

Alle artikler i bladet er jo åbenbar reklame og altid meget positiv over for
dem man skriver om.
Kan ikke mindes at DCU nogensinde er "gået i sulet" på nogen forhandler,
selvom flere medlemmer har klaget.

Fra : Lazy

Dato : 25-09-03 21:53

Hej

Jeg ved godt dette ikke er noget der handler om omtalte pressemeddelelse.

Jeg giver lige grunden til min udmeldelse af DCU.

Jeg havde lavet mit livs bedste handel men en campingforhandler.

Så god en handel så forhandleren ikke ville slippe den vogn jeg havde købt
af ham.

Jeg var medlem af både FDM og DCU.

Jeg havde brug for juritisk hjælp, som de to foreninger begge tilbyder i
deres medlemskab.

Først ringede vi til DCU, de havde kørt 100vis af den slags sager, og tabt
dem alle, og mente derfor ikke der var noget at stille op.

Derefter ringede vi til FDM, de havde kørt 100vis af den slags sager, og
vundet de fleste, og mente at vi havde en god sag.

Slutningen på hele sagen blev en udmeldelse af DCU, og en masse brev og
telefon korrespondance mellem FDM og den pågældende forhandler, hvilket fik
forhandleren til at opføre sig ordentligt efter ca. 3 måneder. (Vi fik den
købte vogn til den aftalte pris)

MVH

Lazy

Fra : Peter Schrøder

Dato : 26-09-03 08:54

"Lazy" skrev
> Slutningen på hele sagen blev en udmeldelse af DCU, <snip>

Hvad !
Så går du jo glip af den faste reportage
fra nudistcampingpladsen. For slet ikke at tale om
"brugtvognstesten" skrevet i telegramstil? lol

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 27-09-03 02:18

Jeg vil sige det på den måde, at hvis de havde faste reportage fra
Naturistcampingpladserne, så kunne de da skriv noget der interesserede
medlemmerne, for de hjælper dem ikke når de er i nød.

For i øvrigt har vi prøvet naturistcamping, det var virkelig afslappende,
man skulle aldrig spørge konen, hvad vi skulle have på *S*.

Fra : sten

Dato : 27-09-03 07:07

Karl-Heinz Hansen wrote:

> For i øvrigt har vi prøvet naturistcamping, det var virkelig
> afslappende, man skulle aldrig spørge konen, hvad vi skulle have på
> *S*.

Hva er det for noget - tæt på tick og jeg fandt så en linie på en
hjemmeside -

Naturister dyrker solen uden tøj på, mens nudister dyrker
nøgenheden. - Altså ikke noget om tøjuenighed.

Jeg spør aldrig min, og hun spør ikke mig, nytter ikke, og uklogt at
svare - (Selv om man aldrig er i tvivl, når nådens sol skinner)

hvad så i skiftende gråvejr - det er måske en gråzone ? Må være
vanskeligt -

drillenissen

--
mvh sten bo